– Dress up for fall –

Annonselenker SHOP THE LOOK : JEANS SHIRT  SUNNIES  HANDBAG  SNEAKERS SWEATER 
SHOP THE LOOK : SKIRT SWEATER HANDBAG SUNNIES SHOES SHOP THE LOOK : TROUSERS SWEATER CARDIGAN SUNNIES BOOTS HANDBAG
SHOP THE LOOK : LEATHER SKIRT HAT SWEATER SHOES HANDBAG  Riktig god tirsdagsmorgen dere ♥ Jeg våknet med en følelse av at Gard hadde forsovet seg idag, han skulle opp litt før 7, mens klokken viste 07.15, så da hadde jeg jaggu rett! Er så rart med det? Telefonen hans hadde slått seg av, men godt han har en levende vekkerklokke da.. Hihi. Siden har jeg egentlig vært våken, og jobbet litt fra sengen. Deilig det. Men nå er det på tide og komme seg opp, mye spennende på planen idag!  Fikk et spørsmål her om dagen om jeg ikke kunne lage et sånt innlegg igjen, det er utrolig lenge siden sist jeg gjorde det nå. Er dette sånne innlegg dere vil ha mer av? Kom gjerne med ønsker ♥ Ps.. Senere idag skal jeg på frisøren, ææ – jeg gleder meg ihjel til en forandring nå! Ha en NYDELIG dag fine dere! To my english readers : I guess it is about time that I start writing in english so you guys could understand what I am writing about. Today i woke up early and realized my boyfriend had overslept, luckily he had me to wake him up, haha. Anyways, I decided to make a shop the look post for you guys, and I hope you enjoy it. Later today I am heading for the hairdresser, can’t wait for some changes now.  Have a great day ♥ (I am terribly sorry if my english sucks… Bear with me)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg