DREAMING OF…

IMG_1388collage kopih_stbilde Uten navn-2
Elsker alle produktene fra Fjellreven (og nei, dette er ikke reklame) .. Det er noe retro over alle produktene de selger, og jeg synes de passer perfekt til høsten. Kjøpte masse produkter fra Fjellreven til Gard i bursdagsgave, og han er så fin i det! Lurer på å investere i bukse, jakke, sekk, caps herfra, men er jo så mye fint at det er vanskelig å bestemme seg ♥ Er dere ikke enige i at disse produktene er fantastiske?

Jeg er en høst-jente. Eller, jeg er egentlig en alle årstider-jente, jeg gleder meg over hver nye årstid, og nyter den så mye jeg kan. Nå er høsten her for fullt og jeg elsker det. Jeg elsker å være ute i naturen, og på fjellet. Crispy luft, og nydelige høstfarger er noe av det fineste. Bare det og komme seg ut i naturen på høsten, er helt fantastisk. Og ingenting gleder dette hjertet mer enn og kunne rømme byen, og dra til fjells. Til Geilo ♥ Jeg er så glad for at Gard og familien har leilighet på Kikut, nærmere bestemt Kikut Fjellandsby. Det er så vakkert der, og der finner jeg virkelig roen i sjelen.

Ikke minst er det helt fantastisk å sove der, i mykt sengetøy, i stillhet, med åpent vindu og fjelluft. Men det er også helt magisk og nyte et glass rødt ute på terrassen med pledd rundt seg på kveldstid, og å våkne opp til høstfarger og utsikt over vannet fra terrassen.

Det er også helt nydelig og komme seg ut på tur, med turklær, sekk, god mat og godt humør. Behøver ikke nødvendigvis å gå så langt, men å gå til et sted ved vannet, brenne bål, grille pølser, drikke varm kakao, og bare være… Og NYTE ♥

Jeg sa til Gard her om dagen, at denne høsten handler om å komme seg bort. Til fjells, nyte, slappe av, og ikke stresse. Dagene går som oftest i ett bankende kjør, og da er det viktig og stoppe litt opp av og til. I helgen skal jeg opp til Geilo med Maria, Henriette og lille Noah, og det gleder jeg meg så enormt mye til. Vi skal bare kose oss med god mat, Mario, spill og kos. Og så skal jeg lure de med ut på en kosetur på dagen lørdagen, med grilling og kos ved vannet. Gleder meg!

1 kommentar
    1. Elsker Fjällreven selv. Har keb bukse i blå og den brukes flittig. Så fin og så god. Ekstra sjarm når den ser litt brukt ut! Bestilte sekken du har tatt med i collagen her om dagen, bare i fargen autumn leaf. Gleder meg så til den kommer. Drømmer såklart også om en deilig parkas! Nyyt høsten, Lene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg