Draped dress

You guys, I love you!! Hihi, fikk bare lyst å si det til dere.

Igår hadde vi en supergøy kveld! Vin og herlige mennesker, it’s a winner. Var i seng klokken 3, etter å ha spist verdens beste nattmat, tacolefse som lå ferdig og ventet på meg i kjøleskapet. Nattmat må være noe av det beste. Og våken klokken 9, lys våken – typisk meg. Solen skinner!

Kjolen igår.


Kjole her

Nyt lørdagen!

Setter pris på om dere følger meg på bloglovin, enklere for dere å følge bloggen når jeg flytter over. Følg meg her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg