Dorco shai / konkurranse

God kveld i stuen  ♥  Søndagskveld, og jeg har nettopp kommet ut av dusjen hvor jeg har brukt min favoritt over lengre tid, den nye høvelen fra Dorco Shai. Det er den første høvelen med 6 barberblad – noe som fører til superrask hårfjerning, hurra! Jeg har brukt den en godt stund allerede, og anbefaler den til alle venninnene mine også . . Dere er så heldige at dere kan få prøve denne fantastiske høvelen gratis. For å få den tilsendt i posten, gå inn her og fyll ut skjema. Og dere som melder dere inn er også så heldige at dere kan være med i trekningen av en fantastisk premie. Det kan dere lese mer om på Dorco Shai sine hjemmesider – her. Konkurranse : Jeg får også lov å dele ut et års forbruk av Dorco shai  til én heldig vinner! For å være med i konkurransen, er det bare å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet, og husk å legge inn email adressen deres ♥ Hipp hurra! Lykke til, og ha en deilig søndagskveld! Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg