Done

Tittei!! Nå er trekkingen over. Og jeg kjente ingenting. Altså – ingen verdens ting. Hurra! Nå i ettertid derimot har det begynt å banke litt, men kastet nettopp i meg smertestillende, så dette er ingen problem for en stor jente å takle, hihi. Jeg har faktisk bestemt meg for å dra hjem til Ålesund idag, jeg har ett nytt styling oppdrag + en videoblogg som skal filmes neste uke, så likegreit å kombinere det med en helg synes jeg. Mannen skal kose seg på guttetur i helgen, men jeg får besøk av mine etterlengtede veninner, hele helgen! For en glede. Rolf Ivar drar ikke før imorgen, så vi får også en kosekveld før han drar. Gleder meg! Jeg måtte bare vise dere de nye skoene på. Snøen er jo kommet tilbake her i Oslo, så det er ikke noe utesko dette her akkurat, men inne kan jeg ha det, jada det kan jeg! Sko herfra (affilateslenke) // Jakke Zara // Resten fra BIK BOK Klar for avreise! Men først skal jeg på posten og hente en spennende pakke, wihu. GOD torsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg