Dog sledding @ Geilo

God søndag fra bussen! Toget vårt ble innstilt pga det dårlige været som herjet igår, så da ble det buss istedet. Gleder meg til og komme hjem til kjæreste og sofa nå, men fy søren for en helg vi har hatt! Den har virkelig vært minnerik, og fylt av morsomheter og herlige mennesker. En helg jeg virkelig ikke ville vært uten! Gleder meg til å jobbe med dette fantastiske teamet fra februar av.

Igår hadde vi inspirerende foredrag på formiddagen, og etterpå var det duket for hundesledekjøring, noe som var utrolig koselig. Huskyene er jo så nydelige, noen av de med de lyseste øynene jeg har sett. Jeg og Kaja kjørte sammen, og byttet på hvem som styrte, og det var en veldig morsom opplevelse.

God stemning med Espen og kjæresten ♥










Noen her som har kjørt hundeslede før? Fikk litt vondt av hundene, men i følge de som jobber med det- så er jo dette det gøyeste hundene vet, de er jo bare superhappye med at de får løpe rundt. Filmet litt med gopro underveis, så den filmen kommer nok etterhvert. I mellomtiden får dere en pitteliten stemningssnutt som Kaja filmet igår. Fin søndag til dere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg