DØD SNØ 2 / Vinn billetter

Annonse

Håper dere så filmen som kom opp når dere klilkket dere inn på bloggen?! Uæææ, scary!! Denne lille filmsnutten laget jeg i samarbeid med den nye Død Snø 2 filmen som har premiere onsdag 12. februar. Dratt ut av badet av disse to nazizombiene som på bildet over her har kidnappet meg. Trodde jeg skulle tisse på meg, hehe. En utrolig gøy dag, sammen med en rekke andre bloggere! Jeg måtte jo lure dere litt, late som jeg skulle lage en film om krøllene mine, haha uffameg. Og plutselig kommer de bak meg og drar meg ut. Morsomt! Og de er jo sykt skulme?! ÆÆ.  Vet ikke om dere har sett Død Snø 1? Dette er ihvertfall oppfølgeren, som handler om en rekke nazizombier som tar imot ordre fra Der Führer. Dette er en gladsplatter film, Død Snø 1 ble kåret til en av verdens beste zombie-filmer. Jeg skal selv på denne filmen sammen med Gard, så det blir spennende. Jeg har ikke sett den første, men han DIGGET den, så nå er jeg veldig spent.  !! Kinopremiere 12. februar (på bursdagen min, huhu) Dere kan lese mer om filmen her. Og nedenfor kan dere se traileren. Konkurranse : Vinn kinobilletter til Død Snø 2 : Er du tøff nok til å se denne filmen? Legg igjen navn og mailadresse i kommentarfeltet under.  Premie :  To kinobilletter til Død Snø 2. (Jeg kårer 5 vinnere, og kåringen skjer søndag 16 februar) Visst dere ikke har tid eller tålmodighet til å vente på at vinnerene skal bli kåret- kan dere kjøpe dere billetter til filmen her.  Håper dere synes dette var litt gøy? Et litt annerledes innlegg, og en supergøy opplevelse å få være med på for meg ihvertfall. Dere kan se flimsnutten min om igjen om dere vil ♥  Heheh, tuller meg jo litt her da, også var jeg sykt nervøs! IIIK. I tillegg måtte jeg jo i tillegg spille så godt jeg kunne 😀 Hihih, Lykke til med konkurransen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg