Do it like Espen!

Reklame


Venner for meg, er livet! Og en av mine beste dro til Gran Canaria for snart to måneder siden – men snart kommer han hjem igjen! YES – det gleder jeg meg til. Espen er i Gran Canaria og jobber med Love Island som går på TV3, så utrolig gøy! Hvem ser på her?! Jeg har jo ikke tv-kanaler på tv’en min da jeg streamer alt fra telefonen, men jeg har sett noen episoder fra viafree på nett! Du kan se de her.

Koser seg på Granca han!

Uansett – venner er til for å hjelpe hverandre, støtte og heie! Espen elsker trening og mat, og han er superflink på det, og ikke minst motiverende. Så i dag har jeg lyst å gi Espen en liten hipp hurra og klapp på skulderen. Han er nemlig i gang med sitt nye konsept Happy Body People som i all hovedsak handler om å dele raske og effektive treningsprogammer slik alle kan få nytte av det, uansett om man er hjemme, på ferie eller på treningssenteret, eeeller på Love Island!

Det som er litt ekstra gøy, er at han (siden han jobber med Love Island) har klart å snike seg inn der for å trene deltakerene med ett av programmene sine som dere enkelt kan teste hjemme. Eller i parken! All trening er digg trening, og bevegelse av kroppen er så utrolig deilig! Se videosnutten med Love Island deltagerne her.

Jeg ble inspirert av hele gjengen og tok meg en tur i Frognerparken for å gjøre programmet selv!


Ja – hva sier du coach Espen, ser det godkjent ut?! Burpees og litt stående squats?! Spørs om deltagerne var litt flinkere enn meg på dette! Haha – det er i hvertfall viktig å ha det gøy på trening! Og det vet jeg han er enig i!

Tights Nike, sko Nelly – genser Kouture / Under Armour – Jakke Nike

Ellers i dag har jeg vært på kino med Henriette og Noah. Vi så den nye Flåklypa filmen! Assa sååå koselig, jeg elsket den! Vil se den en gang til! Nå skal jeg lage noe deilig nachos med overload av mozarellaost og kose meg her hjemme ♥ Håper helgen deres har vært fin!

10 kommentarer
      1. Hei! Tusen takk Ida – det har jeg gjort med en supertynn krølltang! Kan lage video om dere ønsker? <3

    1. Fine Lene 🙂 Møtte deg i dag når vi tuslet på Frogner, du så så sporty ut og kom sikkert fra trening i Frogne parken 🙂 Hehe i det vi passerte deg, utbrøt jeg, nei det er Lene jo, skulle tro jeg kjente deg! Leser jo tross alt bloggen din :-)Ønsker deg en super fin uke 🙂

      1. Nei så hyggelig! 🙂 Haha – det synes jeg er så koselig å høre! Skulle sagt heiiii! <3 Nydelig uke til deg Anita 🙂

      1. Ha ha neeei det tror jeg ikke nooooo´på! TROLL 😀 Du skulle sett meg underveis på Barrys du! Da er det tomatos da 😀 <3 Det er bare deilig! 🙂

    2. Skulle ønske du var med på bloggerne har lyst å se deg der! Tror det hadde vært kjekt å få oppdage en litt mer personlig side av deg også
      Kan du ikke lage podkast Kristina Andersen sin podkast er så gøy å høre på og kunne sett for meg deg i en slik type podkast ❤
      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg