DIY – Kitchenwall

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKjøkken fra Concept House | Gulv Berry Alloc (Grå rustikk Eik) Stol Hay

Jippi jaa! Endelig har vi makket oss til å få på plass plate bak vasken på kjøkkenet. Vi har jo kun hatt en hvit malt vegg (yes, not so smart – I know) og lenge tenkt at vi skulle få på plass en plate av noe slag. Først var vi inne på marmorfliser, men nå gikk vi for noe så enkelt som en kjøkken plate.

Jeg skal ikke skryte på meg så mye når det kommer til akkurat denne jobben her, for det er det Gard ene og alene som har styrt med. Valget falt på kjøkken plate fra Berry Alloc. Vi har jo både gulv og baderoms plater fra dette merket og er veldig fornøyde. Fargen heter Betong, og er veldig fin! En morsom tilfeldighet er faktisk at det er samme farge som baderoms platene våres, og det oppdaget vi ikke før Gard kom hjem med de. Passer så fint inn med resten av fargene på kjøkkenet, og så er det jo veldig hyggelig at man har en liten “rød tråd” også. Skal bli så deilig fremover nå og bare tørke kjapt over platen når det trengs, for med en hvit malt vegg har det ikke akkurat vært hallelujastemning å få bort flekker o.l ..

Slik så det ut før

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Mens nå har kjøkkenet fått litt mer liv, hurra!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA kjø OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Synes det ble rett så fint jeg ♥ Lampene er jo i betong, og veggen i gangen er grå kalk, så føler det henger veldig sammen. Fornøyd, tipp topp – og takk til min kjære som fikser og styrer mens jeg sitter på spisestue bordet og jobber! Hva synes dere om resultatet?

Nå skal vi lage hjemmelaget kjøttsuppe og bare kose oss. Imorgen drar vi til Bergen!

SMIL Lene

14 kommentarer
    1. Fint! PS: Sjå opp for orddelingsfeil 🙂 Ikkje alle som bryr seg like mykje, men eg likar alltid betre ein blogg som har like god rettskriving som interiør.

    2. det ble knallbra! men tenkte litt på kanskje hele den vekken bak vasken skulle vært dekt med den platen? virket litt oppstykket kanskje.. i mitt neste hus skal jeg bruke leiligheten din som inspirasjon, den er så gjennomført !! <

    3. Hei, Ser innlegget er gammelt, men kanskje du kan svare likevel. Du skriver at fargen på platen heter Betong. Når jeg leter inne på Barry Alloc sine sider finner jeg bare plater med den fargen som er delt opp som små fliser. Er deres plate det også? Eller er de kanskje en baderomsplate dere har brukt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg