DIY : Hjemmelaget julekalender / del to

God fredag dere ♥  Som sagt fant jeg og Kari den perfekte grenen til julekalenderen på Sognsvann igår. Vi fant først én, så fant vi en ny som vi erstattet den gamle med osv. På den 4 eller 5 klarte vi vel å bestemme oss tror jeg, hihi. Og den er akkurat sånn jeg har sett for meg. Så nå er alle pakkene til pakkekalenderen (-én fra meg) klare, og vi skal få hengt den opp ila helgen. Bare å begynne og glede seg her i heimen ♥ Poco har også vært med og pakket inn, lå på fanget mitt i sengen mens jeg pakket, hiih. Søtingen ♥
Håper bare grenen holder de største pakkene! IIK. Tenkte vi skulle henge opp grenen et sted, så håper vi får det til på et vis.
Var ikke den fin? Tror dette blir et supert resultat. Gøy med noe som er hjemmelaget ♥


Lurer på hva som ligger i halvparten av disse *klør i fingerene etter å taog riste på* men jeg får ikke lov sier Gard.. Hmfr. Hihi..

Nå skal vi ut på tur med Poco, og ikke minst- begynne på årets julegaver til familie og venner. Skal innrømme at jeg faktisk våknet med julefølelse idag ♥

KLEM fra oss!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg