DIY : Hjemmelaget julekalender / del én

For første gang i mitt liv (tror jeg.. mulig jeg fikk det når jeg var mindre) så skal jeg/vi ha pakkekalender i år! Og den skal være hjemmelaget ♥ Har jo alltid hatt sjokoladejulekalender da, opptil flere- men i år blir det spennende pakker til hverandre. Fra meg til kjærleiken, og omvendt. Vi har bestemt oss for at én holder, og at vi kjøper annenhver dag til hverandre.  Du trenger ♥ En gren 
Papirposer
Natursnor
Hvit snor
Tags
Hjertepynt
Grenen har jeg ikke funnet enda, men jeg skal få kommet meg ut i skauen og jakte etter den imorgen, hihi. Vet akkurat hvordan den skal se ut. Alt det andre finner man på en hobbybutikk. Mine ting er fra Panduro. Jeg er ferdig med 9 av 12 gaver, og tenkte at de 3 siste skal være små lapper med ting jeg skal ta han med på- koselige ting som vi to skal gjøre sammen ♥ Er ikke det hyggelig? Han insisterer på at gave nummer 24 skal være fra han til meg, så da er det jeg som får være først ute 1 desember. Gleder meg som en unge jeg! Alt som har med julen og gjøre? ELSKER det. Julejente!

Innholdet i julekalenderen trenger ikke nødvendigvis koste skjorta, er jo tanken som teller og koseligheten rundt det. Vi har satt et budsjett på 100,- pr pakke ca, og det er utrolig hvor mye bra man faktisk finner for rundt 100,- lappen. Jeg har kjøpt ting til han på Zara, Cubus, H&M – og tror han kommer til å bli kjempefornøyd.
Noen av gavene er litt større, så de passer ikke inn i de søte gaveposene, så da har jeg kjøpt gråpapir til å pakke de inn i.

Har ikke fått pakket inn gavene enda, men har laget én slik dere kan se. Og slik blir resultatet :

Gleder meg til å vise dere resultatet senere i uken. ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg