Disse skoene ser du meg med i høst

Sko ♥ Jeg har funnet ut at klassiske, spisse sko – er det jeg liker best. Og Acne er en stor favoritt hos meg. Spisse sko passer til alt, og like godt til kjoler og skjørt som jeans. Noen med litt mer hæl enn andre,  men gode å gå i likevel. Det er jo et must.

Disse 3 er nye tilskudd til høstgarderoben min!

Jeg går nesten alltid for svart, for det kan brukes til alt. Men jeg har forelsket meg helt i de poppy røde skoene fra Zara! Så kule!

Disse bootsene fra Acne har jeg hatt i ca ett år, og jeg har aldri hatt bedre sko! I tillegg er de dritfine! Men nå må de på besøk til skomakeren nedi gaten her en tur.. Godt brukt. Men mine absolutt favoritter of all times.

Som dere ser så trives jeg best med den spisse varianten. Det er liksom noe litt mer classy med den stylen. Også lakk da. Hallo! Fått helt oppheng i lakksko i det siste. De røde er jo noe for seg selv, de er bare råkule og edgy på sin helt egen måte. Men de svart med litt høyde er supercoole og kan brukes både til hverdag og fest (ja- de er faktisk veldig gode å gå i også) ♥

Røde sko fra Zara – De andre 3 parene er fra Acne (Studio G12 på Eger)

Litt sko prat – vet mange av dere ønsker litt inspo til høsten! Det kommer mer, og kanskje til og med en video? ♥ God lørdag, nå skal jeg opp i leiligheten å se litt – på mandag begynner de å flislegge badene mine! Fantastisk!

6 kommentarer
    1. Nei takk til så mange flere/såpass hyppige videoer. Jeg vil heller ha gode, litt lengre innlegg, med fine bilder og tekst som er på mer enn noen avsnitt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg