Disco bag

♥ My new love, Gucci Disco Bag. Denne har jeg siklet på så lenge, og i Oslo har det vært lange ventelister siden før jul. Heldigvis fant jeg den hos Gucci på Saint Honoré, og da kunne jeg dy meg. Så nå er den endelig min! Kjekt å få med seg noe så fint hjem i kofferten fra Paris synes jeg. Et godt kjøp ♥

Er den ikke fin? Elsker fargen. Gleder meg til å style den med lyse delikate pasteller, dongerishorts og høye hæler til våren ♥ Idag er det knall blå himmel og strålende sol her i Paris, så nå skal vi virkelig ut å nyte siste dagen. Vi har fortsatt noen timer på oss, før vi må dra til flyplassen rundt halv fire. Først : Fransk frokost ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg