Dinnerparty

God morgen dere! Etter 3 timer på kjøkkenet igår, kunne jeg sette meg ned sammen med gode venner og nyte middagen. Og, heldigvis – så var den vellykket! Ikke noe sjakktrekk med en så “tung” middag når man skulle ut på byen etterpå, vi ble litt trøtte og alt for mette. Men kvelden var kjempevellyket likevel. Mye folk, og HØYT støynivå. Stakkars naboer. Heldigvis tok vi til vettet og dro ut tidlig. Siste forberedelser før gjestene ankommer.. Fornøyd med at resultatet ser lovende ut.. Det er èn ting jeg mangler på kjøkkenet, og det er et forkle, så da måtte jeg improvisere litt da.. Hehe.. Da vi dro igår, skulle jeg skyndte meg å smekke igjen utgangsdøren, så jeg smelte den igjen så hardt jeg bare kunne. RETT OVER FINGEREN MIN, aaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuu! Så idag er den helt ubevegelig. AUCH. Litt bilder fra kvelden.. Smask! :* Kjolen min er fra Nelly trend forresten.. Nå venter en hel søndag med kjærestekos. Håper dere har hatt en fin helg så langt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg