Dinnerparty

Heihei hjerter, sitter i sengen og har nettopp våknet. Deilig å bare slappe helt av, uten å stresse med noe som helst. Søndag <3 Igår var vi ute og spiste med en gjeng med venner, nydelig middag og nydelig vin, kniisknis. Vi ble sittende i 3 timer, og tok en liten tur på byen etter det. Men skal innrømme det var deilig da hodet traff puta. . Hadde på meg den nye Zara jakken min igår, så fornøyd med den! Den kan jo kombineres med alt, jeans, kjoler, shorts og i går ble det et skjørt fra BIK BOK. Gleder meg til å bruke den mer! BIK BOK skjørtet er fra i fjor . . Skoene er fra Jeffrey Campbell, og under har jeg et korsett som også er fra BIK BOK. Idag blir det litt jobbing, før vi skal spise fårikål hos svigers, kan ikke annet enn glede seg! I tillegg har jeg store planer om å kose meg i sofaen, hihi – jeg har nemlig tenkt å se Løvenes Konge idag. Hukser dere den?! Åhh, childhood memories. Den er så fin den filmen. Ha det fint idag. Og dere . . Tusen takk for at dere leser :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg