DINNER TIME

OLYMPUS DIGITAL CAMERALenge siden jeg har hatt tid til å lage ordentlig middag altså, og i hvertfall lenge siden jeg har tatt meg tid til å lage innlegg ut av det. Heldigvis har jeg en meget snill kjæreste som stiller opp og lager middag når jeg kommer sent hjem, eller sitter og jobber utover kvelden. Jeg elsker jo å være på kjøkkenet, så det er veldig koselig når jeg først har tid til det. Vi har ikke gjort vår ukentlige handling idag, derfor ble det middag basert på hva vi hadde igjen fra forrige uke ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERABogskinke // Brokkoli // Squash // Fløte // Løk // Cottage Cheese // Ost // Parmesan // Muskatnøtt // Salt // Pepper // Johannesbrødkjernemel (fåes kjøpt på helsekost)

Skjær opp alle grønnsaker samt skinken i så store biter du ønsker, legg dette blandet i en form. Lag hvitsaus av en hel boks Cottage Cheese + en hel boks fløte, litt muskatnøtt, revet parmesan, salt og pepper samt litt Johannesbrødkjernemel, nok til at sausen får litt tykkelse, ikke bruk for mye av denne, da kan sausen fort bli litt tung.. Smak til underveis. Sausen blir helt nydelig ♥ Hell sausen over grønnsakene og skinken og strø over masse deilig ost. Settes i ovnen i ca 20 minutter på 225 grader.
collageOg voila, du har en sunn og nydelig god middag på 1-2-3!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKos dere, håper det smaker ♥

1 kommentar
    1. Så kjekt du kommer med oppskrift igjen, det ser så godt ut at jeg må teste! :-)Jeg har et spørsmål ang. Samsung telefonen, ble så fristet at jeg måtte kjøpe den jeg.. og ble selvfølgelig Edge med buet skjerm.Men hva har du gjort for å bevare skjermen? Kjøpte plast beskyttelse, men den datt av så fort pga den buede skjermen. Så synes jeg den er så fin at jeg ikke vil ha et flipover-deksel heller. Har du funnet et fint “etui” å ha den i? Eller har du et annet godt tips?Takker så mye for svar!Han strålende dag videre!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg