Dinner, popcorn and a movie

Da jeg kom inn døren etter jobb ble jeg overrasket med stearinlys, middagen sto i ovnen og det var bare og slappe fullstendig av . . Herlig når kjæresten ordner ut :-* HeldigeLene . . Fikk servert nydelige koteletter til “Sønner av Norge,” det er sånn et koselig program. Nå har vi poppet popcorn, og skal krype oppi sofaen og se film. Ute er det skikkelig ruskevær, og da er det ekstra deilig å dra pleddet over seg og bare kose seg inne. Trygt og godt. Elsker disse skålene, selvom jeg kunne trengt en hvor det sto popcorn på også ser jeg nå.. Jeg har faktisk 4 av disse, to med chips og to med godis. Flere som er glade i de? Mmm.. :-* Jeg pleier å smelte smør og helle over popcornet før jeg salter det – da blir det ekstra godt. Snadder. Imorgen venter en hel dag med jobb på AMFI Moa, før jeg må pakke å gjøre meg klar til avreise Ålesund – Oslo onsdagsmorgen. Der venter jobb og forhåpentligvis deilig vær med sol og sånn? Her kan man knapt gå ut døren uten å blåse vekk. Kniiis, men det er vel litt av Sunnmørs-sjarmen .. :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg