Dette gleder jeg meg til

Jeg fikk så lyst å dele noen ord med dere her jeg sitter. I sofaen, foran tv’en for første gang på nesten 4 måneder ♥ Med musikk i ørene og macen på fanget, så tv’en var visst ikke så interessant likevel. Men snart skal jeg se første episode av “Bloggerne” for der er jo Espen med! I tillegg til både Marna og Anne Brith som jeg kjenner. Må heie de frem og støtte de ♥

Jeg har vært på trening i kveld, var ikke helt lett og komme seg ut av døra – men når det først er gjort er det innmari godt. Tusle en tur på butikken og handle inn, for så å gå hjemover i halvmørket, veldig koselig. I kveld har jeg laget min første Chili Con Carne! Og den ble god, mm! Chili Con C, stearinlys, musikk på ørene og “dere på fanget!” Nei nå koser jeg meg! Og så følte jeg bare for å dele noen ting.

Nå har jo alt roet seg etter sommeren for oss alle. Luften forandrer seg og man blir mye mer kosete av seg. Vil være inne, under dyna, under pleddet, tenne lys, drikke te, lese bok, se på serier, ha hjemmespa og rett og slett gå litt i “hi” – selv om man ikke gjør det 100% helt enda. Men det er godt! Samtidig som at man endelig får tid til å stoppe litt opp og tenke. Og vi vet jo alle at selv om tiden nå fremover er så innmari fin, så har vi en mørkere tid i møte – og da kan man jo av og til føle seg litt lost – eller føles som den står litt stille. Sier ikke at det er negativt, på noen måte- men det kan være godt å ha noen lyspunkt å glede seg til.

♥ Dette gleder jeg meg til fremover

Til at hjemmet mitt skal bli ferdig! Jeg venter i spenning og tripper rundt der oppe hver dag for å sjekke at alt går riktig for seg.

Jeg gleder meg til å flytte inn! Til å føle en 100 % tilhørighet igjen. Mine ting, min “hule” ♥

Jeg gleder meg til å innrede! Til å kjøpe planter, til å fylle opp skuffer og skap med mat og drikke. Re opp sengen, og sove der for første gang.

Til å fyre i kakkelovnen, og drikke rødvin i den nye, myke sofaen min.

Men noe av det jeg gleder meg aller mest til – er faktisk å invitere de jeg er glad i hjem! Herregud – det er virkelig noe jeg savner. Det beste jeg vet – er nemlig å invitere hjem. Lage middag, spille spill, drikke vin,være sosiale, ha fester og sosiale samlinger. Det gleder jeg meg innmari til!!

Jeg gleder meg til jeg får tilbake lysten 100% til å kokkelere og leke meg på kjøkkenet igjen. Til å lage alle mulige varianter av supper, høstgryter, viltgryten min, lam, fårikål! Alt det deilige høsten har å by på.

Jeg gleder meg til mitt første bad og min første dusj i leiligheten.

Jeg gleder meg til å spise suppe med jentene på en koselig Bistro mens det pøser ned ute.

Til å bruke skjerf, tykke jakker og ullgensere.

Til å se de fine fargene som snart kommer i Slottsparken og ellers.

Til å begynne på Sex And The City seriene helt på nytt og til å lese ferdig boken som jeg kjøpte for en stund siden.

Til å planlegge, og reise på en helgetur med jentene til en koselig by ♥

Til å handle grønnsaker og ferske oliven med fetaost fra grønnsaks-butikken ved siden av meg.

♥ Og så uendelig mye annet. Lyspunkt som får en mørk tid i møte til å virke lysere ♥

Hva gleder du deg til? Ønsker dere en fin kveld, her skal det fylles på med Chili Con C.

9 kommentarer
    1. Hei Lene!
      Jeg har så innmari lyst på en Faux fur jakke til høsten, så jeg lurer på on du bestiller dine på nettet eller om du vet om et sted i Oslo som selger det? De americandreams er så fine! 🙂

    2. Å, du skriver så fint – men likevel ikke avansert. Digger det! Jeg gleder meg til å gå gatelangs i byen med en varm kakao i hendene, loppemarked( hvis man er på jakt, finner man fine skatter), gode vinkvelder med venninner, høstmote, kvelder foran peisen, 71 grader nord(er helt imponert over årets deltagere), treningsglede på mitt lokale treningssenter og kvalitetstid med kjæresten. Lykke til med leilighetsprosjektet! Du har virkelig gøts og stå på vilje, dette får du til! Ha en fin dag 🙂

      1. Så bra! JA, kakao! Vinkvelder, koooos 🙂 Og faktisk så er jeg veldig enig i at treningsglede er supert og spesielt på høstkvelder <3 Klem

    3. Gleder meg til høstmoten og program som skal vi danse, voice og gutta på tur, synes det er så koselig! ☺️ Og selvfølgelig deilig høstmat som du beskrev i tillegg til å tenne lys og kose seg med kakao innendørs med god samvittighet ☺️ Og skogturer med grillpølser og marshmallows

    4. Du skriver så fint Lene 🙂 Jeg gleder meg til tiden fremover jeg også. Tar over ny leilighet i februar og finner masse inspo her til hvordan jeg vil ha det! Såå gøy å følge med, du har så kul stil. Ha en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg