Dette gleder jeg meg til fremover

Fine onsdag ♥ Jeg sitter på spisebordet og gjør en jobb for et kjøpesenter, gøy å gjøre noe annet innimellom! Veldig inspirerende!

Jeg har en sånn skikkelig god-følelse i meg om dagen. Det har jeg jo som oftest, men enda mer nå! Det har nok noe med at jeg endelig har kommet meg på plass. Jeg har funnet roen i mitt herlige og nye hjem. Ord kan ikke beskrive hvor godt jeg trives her. Og jeg elsker å være hjemme. Setter pris på hvert et minutt her ♥ Bare de små enkle tingene som å legge seg i den digge sengen med nyvasket sengetøy, tasse ut på stuen og fyre i kakkelovnen om morgenen, tenne lys og se på tv i sofaen om kveldene, lage mat, nyte.. Og mitt høydepunkt hver eneste morgen ; Kaffekosen! Jeg kan seriøst glede meg til morgenkaffen dagen etter, når hodet treffer puten om kvelden. Og enda mer nå! For jeg har nemlig funnet noe HELT magisk.

En fantastisk kaffe som jeg aldri har smakt maken til. Snowball fra Nespresso. Altså, navnet! Så søtt. Denne både lukter og smaker KOKOS! Med hint av vanilje. Jeg er frelst! Jeg kjøpte ett rør først, for å smake. I går nærmest løp jeg tilbake og kjøpte 6(!) rør til. Limited Edition, skjønner dere – så her er det bare å skyndte seg for denne må dere smake. Skikkelig jule-følelse og en fantastisk kaffe! Jeg håper virkelig denne blir så populær at de tar den inn i sortimentet sitt.

Dette er en fin julegave til de som elsker kaffe ♥

Jeg har også sneket meg til å kjøpe med lakris smak, men har ikke smakt den enda siden Snowball går ned på høykant her! Kaffe er en så viktig del av dagen for meg, den kosen er uslåelig!

Veldig mange spør om kaffemaskinen min. Det er ett av mine beste kjøp i år. Jeg bare elsker den! Snakket med de på Nespresso på Eger her om dagen og de sier den er helt utsolgt og har lang venteliste, men det kan jo være at noen andre selger den og som faktisk har den på lager ♥ Creatista Plus heter den. Og denne kan man leke seg så mye med. Jeg elsker å steame melk med den, man får velge hvilken varme, hvor mye skum etc.

Ellers gleder jeg meg veldig til julefest med United Influencers ikveld på Bølgen og Moi, det blir så hyggelig! Jeg setter sånn pris på alle de som jobber der, for jeg synes de gjør en helt fantastisk jobb. Også har vi det så gøy sammen!

… I morgen går turen til Paris! Jeg overrasket Maria til bursdagen med weekend tur til Paris. Så vi skal virkelig kose oss, og ikke minst – kicke skikkelig i gang julefølelsen! Ingenting som slår å strolle rundt i julepyntede gater i en annen by. Ah! Vi skal bo på et superskjønt Boutique-hotell og bare gjøre ordentlige jenteting hele helgen! Mange år siden sist jeg var i Paris, så kom GJERNE med tips? Vi har notatene fulle på telefonene med ting vi skal, men vi setter veldig stor pris på tips fra DERE!

Ellers gleder jeg meg til å komme hjem igjen, også. For da skal jeg kjøpe meg juletre, ha bakekveld med jentene og sette i gang en ordentlig julete-måned!

Ila denne uken og neste er så og si alle de “store” tingene på plass i leilighetene som jeg skrev om her om dagen, og det skal også bli en fryd!

Så gleder jeg meg til alle jule-lunsjer, julebord, julefester og ikke minst – å reise hjem til jul!

Ellers har jeg hatt 3 nydelige dager med bror Andreas. Herlighet som vi to koser oss! Vi er så like, og har samme humor, så vi har virkelig fått trimmet magemusklene disse dagene. Og ikke minst laget god mat og kost oss inne i leiligheten.

Skrivelysten idag! Nå skal jeg skyndte meg en tur på trappemaskinen før jeg har et møte klokken 14! Ciao lovelies! I LOVE YOOOU for beeing here!

27 kommentarer
    1. ååå fikk skikkelig godfølelse av dette innlegget! <3 Den kaffemaskinen står definitivt på ønskelisten! Gleder meg veldig til å se resten av leiligheten, stuen, soverommet og badene når det er ferdig. Så koselig med jentetur til Paris, kos dere masse <3

      1. Åh så kjekt <3 Ja den er fiiiin! Og bra 🙂 <3 Gleder meg jeg også, og ikke minst til å vise dere! Veldig koselig, tusen takk ! 🙂

    2. Hvilken kaffemaskin har du lene? Er det nespressomaskin.?Har aldri eid kaffemaskin før, bare kaffetrakter men skal ut å kjøpe i morgen. Kan du anbefale meg en? Du som er sånn “kaffekjerring” (positivt ment) 🙂 håper på raskt svar:)

      1. Hehe.. Ja dette er jo Nespresso sin Creatista Plus, jeg elsker den! Ellers har Nespresso masse andre bra maskiner. Spørs helt hva du er ute etter 🙂

    3. Å gleder meg til desember. Det er en fantastisk måned. Pynte opp litt hjemme, lage pepperkaker, lage god mat til venner, så koselig. God tur til Paris. Kos dere masse på tur vakre deg.

      1. Åh jaaa <3 Gjett'a! Det blir veldig fint :-* Mange koselige ting å gjøre 🙂 <3 Tusen takk, det skal bli hyggelig! Stor klem

    4. Hei, Lenemor!

      Kan du i morgen lage et innlegg: «Min telefon»?
      Vise hvordan du har organisert appene dine – hvilke apper du har – og tips til apper.

      Du er så organisert og har alt på stell! Dette hadde jeg vrirkelig sett at du gjorde.. Kan du?

      Du er best! Klem fra Hamar.
      Mvh, Amalie Sjørlie

    5. Du er så Fin
      Det sorte settet du hadde på deg på søndag? Hjemme i leiligheten. Hvor kommer det fra? Så så deilig ut 🙂

      1. Hei! Jeg har noe som heter “presets” som er et typ filter som jeg legger på, så leker jeg litt med både eksponering, temperatur, og diverse for å få det slik jeg vil! Tror du kan lære ganske mye av å se på youtube-videoer 🙂 <3

    6. Mitt beste Paris-tips er å ikke ha noen liste med masse tips fordi det er helt seriøst ikke nødvendig! Bare det å rusle gatelangs fordi det ligger fantastiske kafeer, restauranter og konditorier på HVERT hjørne! Og arkitekturen er jo så nydelig så det føles som å vandre rundt i et museum med pauser med digg mat/drikkepauser underveis! Åh herregud nå fikk jeg lyst til å dra til Paris!!

      1. ÅÅÅ JAA. Det er det vi skaaal <3 Også har vi booket på masse digge restauranter <3 GLEDES sånn! 🙂 <3 Er så fin by! LOVE

        1. Jeg har bodd i Paris, og her er noen av mine favoritt restauranter og cafeer:

          Buddha Bar- Du kjenner sikkert til konseptet, asiatisk, høy musikk, gode drinker etc etc etc

          Un relais d’entrecôte- Her har de et valg på menyen, du betaler fastpris, og tallerkenen blir fylt på hver gang du har spist opp, til du sier stopp. Entrecote, pommes frites og en hemmelig saus er det det går i. En skikkelig klassiker i Paris.

          Hôtel Costes- Sykt kult sted med herlig atmosfære, skikkelig IT-sted, hvor det bare er kule folk og atmosfæren er unik! Anbefales for lunch eller drinker og desserten er et must. Ostekaken deres er MAGISK og ikonisk. Kim kardashians favoritt

          KONG- coool coool coool. Gode drinker også. Asiatisk

          Blueberry- God sushi i området Saint-Germain-des-Pres

          MISS KÔ- Også gode drinker og asiatisk mat og sushi i området George V/ Sidegate fra Champs Elyseés

          Ralphs- Perfekt for lunch i Saint Germain

          FERDI- Seriøst- dra hit og spis burgeren og pommes friten deres. MAGSIK. Hit drar alltid kendall og gigi når fashionweek er ferdig 🙂

          Enjoy!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg