Dette gjør meg så stolt!

Annonse – i samarbeid med Safira og egne smykkekolleksjoner. Lene20 gir deg 20% på begge kolleksjonene én uke fra idag ♥ Vil også minne om at toll og moms er inkludert i prisene og at det er fri frakt.


Hei fra min nye “workspace” i NY, midt i midtown – et type sånt åpent coworking community. Veldig hyggelig, og kjekt å sitte sammen med masse andre mennesker fra all over the world ♥

Når jeg “fordyper” meg litt i livet mitt i forhold til podcasten som jeg jobber med, både fortiden, nå-tiden- og skriver litt om hva jeg har gjort og ikke gjort i karrieren min, så føler jeg meg altså så heldig og takknemlig. Jeg har gått på så mange smeller opp igjennom, hvor jeg har tapt penger, tatt feil valg, men heldigvis lært av det og aldri gitt opp. Og i tillegg så har jeg også fått til mye! Tenk at jeg har vært så heldig at jeg har designet så mange gjestekolleksjoner som jeg har fått. Det er jo helt fantastisk. Veldig takknemlig for alle samarbeidene, men kolleksjonene som jeg virkelig ordentlig har følt en tilknytning til – er uten tvil smykkekolleksjonene med Safira.

Her er litt flat-lays av den andre kolleksjonen som jeg slapp i sommer ♥

Dere kan shoppe alle tingene ved å klikke på denne linken ♥

Så gøy å få jobbe med ett merke fra Stockholm, få såpass frie tøyler som jeg har fått, blitt så tipp-topp fornøyd med den og solgt så mye! Det er virkelig virkelig helt fantastisk. Så selv om man har fått et par slag rett i ansiktet på veien, så har man søren meg fått mange oppturer også. Jeg vet at jeg alltid lander på beina – og har alltid klart meg økonomisk selv uansett hvor store smellene har vært, og jeg gleder meg til å fortelle om både oppturer og nedturer og alt jeg har tapt og ikke lykkes med. Det er jo en del av alt man lærer på veien, og det bidrar også til at man blir sterkere og bedre!

Jeg tok en titt på #safirabyleneorvik hashtaggen på instagram her om dagen og kjente at jeg boblet over av glede. Så mange skjønne jenter som både elsker, og deler min kolleksjon på sosiale medier. Assa WOW – se på dette ♥ (Nedenfor linker jeg til de forskjellige bildene)

Med kode Lene20 får dere 20% (kanskje man allerede kan begynne å tenke litt på julegaver og?.. It´s never too early. Here we go :

Bilde 1 : Mix Plate Necklace, 2 : Stone Earrings – dessverre utsolgt nå, 3 : Triangle Earrings, 4 : Coin ring + Structure Ring, 5 : Structure Ring, 6 : Bamboo Band Ring Silver, 7 : Stone Necklace, 8 : Vintage Earrings, 9 : Structure Ring, 10 : Triangle Earrings, 11 : Stone Necklace, 12 : Structure Ring, 13 : Triangle Earrings, 14 : Structure Ring + Pearl Necklace, 15 : Triangle Earrings, 16 : Vintage Gold Bracelet, dessverre utsolgt også

Her kommer noen bilder hvor jeg har mixet den første kolleksjonen og den andre sammen. Det var viktig for meg at jeg laget to stykker som går som hånd i hanske, som man kan mikse og matche sammen uansett, og ikke minst som har god kvalitet, føles tungt og ser helt nydelig ut på ♥

Link til begge kolleksjonene sammen får dere her. ♥

Nå er jeg så motivert til å skrive på podcasten min, fikk det helt i går da jeg gikk ettermiddagstur med musikk på ørene, reflekterte over alle tingene jeg har lært de to ukene jeg har vært her.. Alt jeg lærer hjelper meg å reflektere tilbake på ting som har skjedd tidligere, hvordan jeg kan tørre å dele, by mer på meg, hvordan enda bedre forstå meg selv. Dette er så spennende!

Ha en fin kveld hjemme. LOVE!

5 kommentarer
    1. Gleder meg sykt til podcasten din Lene! Elsker at du er så positiv og er så bevisst på hvordan man takler en utfordring. Det inspirerer!

    2. Hei!
      Jeg ønsker å kjøpe svarte gubi stuebord, slik du har. Synes de to forskjellige størrelse du har satt sammen er så fint. Husker du hvilken størrelse/dybde bordene er? Er så mange forskjellig, og jeg må bestille på nett.. Håper du vet, og vil svare 🙂

      1. Hei, ohh jeg husker faktisk ikke nå i hodet. Men kanskje mellomste og minste? 🙂 Du kan sikkert vise de i butikken bilde så vet de 🙂 <3 Stor klem!

    3. For en vakker kolleksjon! du har alt å være stolt av denne <3 Gleder meg masse til å høre om alle oppturer og nedturer, for det er jo virkelig når man kan relatere seg til andre at man knytter en god kontakt <3 Kommer alt dette i podcasten, eller skal du skrive litt også?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg