Dette er lov på en fredag

Genseren er fra BIK BOK Vekkerklokken på 07.30, hjemmekontor i sengen, te og frokost i tillegg? Ja, det tok jeg meg lov til idag. Deilig og bare ligge under dynen, samtidig som man klarer å jobbe seg raskt nedover to-do listen. Idag har jeg vært ekstra flink, så nå skal jeg faktisk tillate meg å ta tidlig helg! Åh, deilig! Jeg skal bruke formiddagen til å rydde- sortere litt i garderoben, vaske, gå i butikker – rett og slett kose meg. Ikveld kommer det 4 søte jenter hit, vi skal lage tapas, og drikke vin! Jeg er jo veldig glad i å lage tapas, og har massevis av gode retter. Men føler jeg vil prøve noe nytt ikveld. Har dere noen gode tips som jeg bare MÅ lage ikveld? Setter pris på tips, så kan jeg ta med meg kommentarfeltet mitt på butikken senere idag ♥ Ønsker dere den deiligste fredagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg