Details

Nå som jeg endelig har fått luftet fremtiden min for dere, føler jeg at jeg må gå til verks med litt detaljer. Det er jo mange som sitter med litt spørsmål rundt om, og det skjønner jeg jo. Så nå tenkte jeg at jeg skulle oppklare litt ting og tang her. For dere som lurer på om jeg får leiligheten dekket av jobben osv. Selvfølgelig gjør jeg ikke det. Jeg betaler selvfølgelig fullt og helt for leiligheten min selv. Jeg bestemte meg ganske tidlig for å leie en periode. Dette fordi jeg skal fortsette og eie/betale på leiligheten her hjemme i Ålesund sammen med Rolf Ivar. Så synes jeg det var litt skummelt og skulle kjøpe, når jeg ikke vet hvordan jeg kommer til å trives i Oslo. (Selv om jeg innerst inne vet at jeg kommer til og stortrives, iiiiih!!) Så ja, jeg skal leie den – og så får jeg se om et år eller noe om jeg føler for å kjøpe. Det er jo selvfølgelig det lureste. Men, man lever bare èn gang, right? Forresten, jeg skal jo også selvfølgelig kjøpe mine egne møbler selv. Og gud som jeg gleder meg til det!! Jeg har så mange planer. Tjuvholmen er fantastisk!! Det er trygt og fint. Rett utenfor døren har jeg alt jeg trenger. Hav, utsikt, restauranter, barer, dagligvarebutikker, kjøpesentre, kino – hva mer kan man ønske seg? Jo, kanskje Rolf Ivar i Oslo? I umiddelbar nærhet, finner jeg blant annet dette … Sushi, Tapas restaurant, Olivia & det aller beste … Sjømat, delikatesser og nam. Mange av dere virker bekymret for mitt og Rolf Ivar sitt forhold. Dere er jo søte da, og omtenksomme. Men vi har vært sammen i 7 år må dere huske, og vet akkurat hva som skal til for at vårt forhold skal vare.  Men tusen takk for omtanken. Rolf Ivar har nettopp bestilt flybilletter omtrent ut året, så dere skal ikke bekymre dere for oss. Når det kommer til jobben, jeg kunne nok ikke fått en mer spennende jobb enn dette. Det passer meg perfekt, i og med at det er dette jeg ELSKER! Jeg skal som sagt være freelance stylist nå, i Centerteam. Et stort reklamebyrå som holder til i Trondheim og som nettopp har åpnet i Oslo. Jeg er ikke fast ansatt siden jeg freelancer, men vi inngår et samarbeid – hvor jeg blir leid inn til forskjellige oppdrag. Centerteam gjør utrolig mye spennende, og jeg gleder meg til å begynne, slik jeg kan dele arbeids hverdagen min med dere. Jeg kan fortelle litt om hva jobben går ut på: Jeg har allerede fått mitt første oppdrag. Og det begynner jeg med allerede neste uke. Dere vet jo AMFI kjeden ikke sant? De bruker Centerteam reklamebyrå til og markedsføre seg, slik som utrolig mange andre senter rundt om i Norge også gjør. Og mitt første oppdrag er for AMFI Moa her i Ålesund. AMFI Moa skal ha et høstmagasin som kommer ut i september, og det er jeg som skal være med å lage det til! Wii! Det vil si. Jeg skal stå for styling, altså klærne. Jeg skal også denne gangen være modell selv, sammen med en mannlig modell. Jeg skal bruke to hele dager til å plukke ut antrekk til et helt magasin – både til meg og han, ikke bare antrekk – men også produkter. Så blir jeg flydd opp til Trondheim, for å bli fotografert der, i og med at Centerteam har studio der. Gøy, ikke sant? Jeg gleder meg så ufattelig mye til å begynne nå, kjenner det klør i fingrene! Og jeg har allerede masse planer. Denne jobben virker bare så utrolig spennende. Det er veldig fritt, slik at jeg også har tid til bloggen, og til det nye samarbeidet jeg skal ha med AMFI Moa nå. Dette kan jeg fortelle om senere. Jeg blir altså leid inn når de trenger meg. Fantastisk. Og jeg håper at jeg får masse masse oppdrag fremover. Ah – gleder meg!! Jeg skal selvfølgelig fortelle dere ALT når jeg kommer igang. Men nå vet dere ihvertfall litt om hva jobben går ut på! Hurra! Så må jeg få si tusen takk til at dere er så positive og gode som dere er. Jeg hadde aldri tatt en sånn avgjørelse, om jeg ikke var sikker på om det var riktig. Men det er det, det er helt riktig. Et nytt kapittel, som forhåpentligvis åpner mange dører. Jeg kan vel ikke si annet enn SMILES – wihiii ! Ha en fortryllende kveld. (Jeg må forresten bare si at vi nettopp har sett “Vann til elefantene” – det er den beste og vakreste filmen jeg har sett på lenge. Må sees. :*)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg