Det pittelille rommet

Annonse ; jeg har fått rabatter på produktene

Juhu ♥ Da er det endelig på tide å dele det aller minste rommet i leiligheten med dere – nemlig toalettet! Here goes ;

Det er så lite! Så jeg har virkelig måttet gjøre det beste ut av det, men så trenger man jo ikke så mye inne på toalettet annet enn en do og en vask da, hihi.

På veggene har jeg valgt Hexagon fliser med ekte marmor i svart, blank for å få en eksklusiv feeling. Kombinert med hvite marmor fliser i forskjellige størrelser for å få litt “spill” i gulvet. Dere ser det ikke så godt på bildene- men jeg valgte å ha gull-lister mellom noen av flisene for og gjøre det litt mer unikt. Og dette valgte jeg å ta igjen i kran, toalett-flusher og list på hjørnet bak toalettet. For å få en helhet ♥

Det var ikke mye plass til å ha vask der inne- så her måtte jeg virkelig bryne meg ift hvordan jeg skulle løse det. Flisene på toalettet er fra Ulfven, og jeg må bare gi Ole Petter som driver Ulfven et skikkelig HURRA! Han er rett og slett helt magisk, engasjert og løsningsorientert. Så sammen har vi designet denne vasken på spesialmål (i dette tilfellet veldig liten,) og han har bestilt den ene og alene til meg fra fabrikk. Men jeg fikk ihvertfall vasken akkurat slik jeg ville ha den, og er så fornøyd. Jeg elsker når jeg har en idé og når jeg har mennesker som kan hjelpe meg å sette idéen til verden!

Så har jeg en annen helt også- som alltid hjelper meg med kraner, både til kjøkken og bad, tolett-flusher, dusj, badekar-armatur og det er fantastiske Leif-Erik i Tapwell! Han er en magiker han også, og alltid så løsningsorientert og positiv. Og han har hjulpet meg med denne vegghengte kranen og alt som hører til + toalett-flusher i gull. Denne gangen gikk jeg for Honey-Gold istedet for messing da det er enklere å holde pent.

Synes gull er så lekker til svart og hvitt, rent, klassisk og så går man ikke fort lei! Disse materialene sammen med fine håndklær, en god (og fin håndsåpe hihi) duftpinner, parfymer, speil og planter gjør det veldig koselig selv inne på toalettet!

You like? ♥

48 kommentarer
    1. Wow, så lekkert! Veldig nysgjerrig med den gull-listen som er lagt på gulvet, er dette noe som er limt oppå fugene? Ha en fin dag 🙂

    2. Så utrolig inspirerende! Er badet separert fra toalettet hjem te deg? Det er det hos oss også, og driver å pusser opp nå, må definitivt herme litt etter dette 🙂

    3. Du er blitt så mye mer genuin, ekte og sprudlende i 2018! ELSKER viben her inne om dagen, og det virker som du har fått mye mer motivasjon i det siste – det lyser hvert fall klart gjennom på bloggen, og føler du får vist frem hele personligheten din. Du stråler virkelig, og er Fab som alltid 🙂 kritikk vil man alltid få, så bare stå på, leiligheten ser nydelig ut, og du fortjener å kose deg skikkelig med resultatet. Ha en herlig uke, stor tirsdagsklem!

      1. ÅH LINN!! Halloo for en koselig kommentar. Jeg føler det selv også! Har rett og slett fått en ny GIV <3 Og da hjelper det ihvertfall med sånne fine kommentarer <3 TAKK <3

    4. Veldig fint 🙂 du har så utrolig god smak! Kan du vær så snill å legge ut bilde fra gangen din? Klem

      1. Hei Ane! Gangen er ikke noe å vise, for det er ingenting der 😀 Hehe.. Legger ut bilde av den når den er “ferdig” <3

    5. Så sykt fint du har fått det! Blir veldig inspirert av interiøret ditt. Jeg har skal pusse opp selv, men synes det er vanskelig å vite hvor jeg skal starte. Kunne du lagt ut et innegg hvor du skrev litt om selve prosessen og kanskje før/ etter bilder?

      1. Hei Martine, tusen takk! Ja, det skal jeg gjøre – jeg har det på “blogg-planen” for neste uke! <3 Så da kommer det litt av hvert. Det er ikke så vanskelig som det kanskje kan virke og sette i gang 🙂

    6. Me likey! Tøffeste lille toan jeg har sett, ever! 🙂 Ethvert lite designhjerte blir jo rett og slett lykkelig av å se dette vel? Gulldetaljene på gulvet var virkelig prikken over i’en, du er veldig kreativ 🙂

      1. Åh takk 🙂 Snill du er Bente 🙂 Elsker gull-detaljene i gulvet, neste gang skal jeg bruke sånne type lister i et større rom <3 Stor klem

    7. Kjempefint. Men hvorfor valgte du ikke å ha toalettet i litt større størrelse?
      Du endret jo planløsningen og gjorde som du ville så det forundrer meg veldig at et såpass “brukt” rom som toalettet fikk så liten størrelse. Hadde fått helt klaus jeg. Hadde forstått om du hadde liten plass totalt sett, men forstår det virkelig ikke valget ditt. Misforstå meg rett, digger virkelig toalettet ditt, og leiligheten din generelt, men syntes du bommet veldig på størrelsen her. Er det noen valg du kunne gjort annerledes ift. toalettet dersom du hadde fått valgt igjen? Spent på svaret ditt 🙂

      1. Hei! Dette er det flere grunner til. Det var rett og slett ikke mulig å gjøre det større, og hadde det vært mulig hadde jeg selvsagt gjort det 🙂

    8. Hvordan ligger det sånn planmessig i leiligheten? Må gjester gå gjennom soverommet eller ligger det på gangen? 🙂

      1. Nei, toalettet ligger alene i gangen :-* <3 Har ikke noe med soverommet å gjøre i det hele tatt <3 Klem

    9. Så utrolig fint bad!! Nydelig, du er en stor inspirasjon når det kommer til interiør.

      Jeg lurte på når det kommer til Instagram, hvilke filtere bruker du der? Og hva heter appen(e) du bruker?

      1. Hei, tusen takk – snill du er! Om du blar der litt lengre ned, så ser du at jeg laget et innlegg som nettopp dette på fredag <3 KLEM

    10. Helt fantastisk lekkert, elsker marmor! Den vasken er helt nydelig, og gullkraner gir et eksklusivt look! Hva slags belysning har du valgt?

    11. Så sykt fint det gulvet var!! Masse inspirasjon å hente til oppussing på bloggen din; kjempegøy

      1. Er vel generelt veldig in med svart og gull på badet om dagen? Ser det overalt på instagram og pinterest, tviler på at alle de har hentet inspirasjon fra Caroline 😛

        1. Enig med Emilie her. Ja, vi ser trenden om å gå bort fra det hvite og sterile, tar inn farger og elementer som kanskje er nytt og dramatisk. Men nå har jeg lest bloggen din i mange år, Lene, og du har såpass guts og evne til å stole 150% på magefølelsen uten å herme og gå i andres fotspor. Da tror jeg neppe du har trålet andre glossy blogger for å lete etter inspirasjon når du sitter på all den kreativiteten og kapasiteten selv. Jeg ELSKER leiligheten din <3

          1. Hei Maren, synes Caroline sitt hjem er superfint! Men du har helt rett i at jeg går mine egne veier hva kommer til interiør <3 Hihi. Takk for at du ELSKER den, det gjør jeg også <3 <3

    12. Hei Lene!

      For det første så WOW, driftfint! Dette kan du virkelig!
      For det andre så WOW igjen, så at du satt å jobbet på steen & strøm i går og du er enda penere i virkeligheten. Så ut som den busniess dama der du satt å jobbet! <3

      Stor klem

    13. Så utrolig flott du har fått det til på et så lite rom!Jeg får en deilig hotellfølelse når jeg ser på bildet. Nå bør ett eller flere interør- programmer og magasiner komme på banen med reportasje fra leiligheten din for dette er delikat og smakfullt til fingerspissene 🙂 Jeg gleder meg til å se resten, samt lykkecollagen. Bloggen og du gløder for tiden 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg