Det perfekte reisefølget

I tillegg til min kjære, er mine to søte fra Lulu’s det perfekte reisefølget. Ihvertfall når jeg måtte pakke for Ålesund-Stockholm-Maldivene denne gangen. Da er det greit å ha litt ekstra plass, og ikke minst – litt ekstra orden. I den store har jeg sminken min. Koster, foundation, solpudder, highlighter, blush, leppestifter, lipglosser . . Og i den lille har jeg hårbørste, parfyme, neglelakker og den slags. Denne finner du her – og de har den både i lilla, rosa, oppwhite, brun og svart. Den minste finner du her, den finnes også i flere farger. Både i offwhite, rosa, svart og mint. Var de ikke skjønne?! (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg