Det perfekte reisefølget

Hei fininger  ♥ Idag har jeg gått opp Ulriken, den bratteste og raskeste stien – med min forferdelige høydeskrekk .. Litt småskummelt. MEN – det var veldig verdt det når jeg kom på toppen og fikk se hele Bergenby. Nydelig! Imorgen er det duket for trappene opp til Stoltzekleiven – viktig å være litt sprek i ferien også? Siden jeg er på reisefot denne uken og neste uke, tenkte jeg at jeg skulle vise dere de nye, freshe og fiiine toalettveskene mine fra Lulu’s. De er så skjønne, og i deilige vårfarger. Hvit og armygrønn ♥ Viktig å gå samlet alle toalettsakene sine når man er ute og reiser. Ellers blir det bare rot. Fine, ikke sant? ♥ Beauty Toilet Bag i grønn – her Beauty Cosmetics bag mini i hvit – her Beauty Toilet bag – her Dere får – 20 % på de 3 første toalettveskene ved å bruke kode “82auu” Og den siste toalettvesken får dere på salg her, sammen med en rekke andre herlige produkter til 20-60 % ♥ Påskesalget til Coverbrands finner du her. Ha en deilig kveld videre! (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg