Det perfekte julebordet

Sitter igjen med mange fine inntrykk etter julebordet igår. Hver og èn av alle jentene som var der, er helt unike. Jeg er så glade i alle sammen. Det var høyt nivå, og jeg tror alle koste seg gløgg ihjel. Det ble gledestårer,mye latter, og nydelig mat. Ah alle jentene er så SØTE, og ikke minst gode. 

Love you girls. So much.

Vi var tilsammen 4 butikker.
Min, Stor-Moa, Ålesund & Ørsta.


Kajsa & Kristina fra Ørsta – flotte jentene

Søte Torill

My little sis til venstre. Heltiden min Monica i midten og Carina til høyre.
Fine jentene.

To vakre piker

THE WINNER – nydeligste Idaen min (til venstre) med sin helt råe kreasjon. To skjørt satt sammen til kjole, kreatiivt!! I love. Gav med masse inspirasjon.Hun er forresten heltiden min.
Og skjønneste Matea som jeg nettopp har ansatt som ekstrahjelp.

Hot girls fra Ørsta.

Lille strutsen.

Finefine Tone mi.

It’s LOVE.

Skjønnheter på rekker og rad, hihi.

Maaaaaaaaaaat.

Tale pågår. Ble noen tårer ja..

Fine Anettemor.

En liten trøsteklem

Hei!

Bestiser

Positive, glade og ikke minst VAKRE piker

Posing. Hotties (Fin søppelbøtte der bak..)

Søt

Hehe, dette er da Martine – hun er noe for seg selv, og verdens skjønneste!

Karinafina

Heh.. Ja.. Så var det oss da.. Tyder på at vi hadde det gøy! Wii

En vellykket kveld. TAKK FOR I GÅR tjejor.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg