Det perfekte bryllup!

Jeg bare må dele gårsdagen med dere! 
For en fantastisk dag – mer perfekt par skal man lete lenge etter!

Vi lo, gråt, spiste, danset og sang ..
Utrolig fint å se to mennesker som stråler av lykke, og som er så oppover ørene forelsket i hverandre.. Herlig!

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har sett en så vakker brud før, nydelig!

Bilder av stesøsteren og samboeren, pappa og stemor..

En fantastisk dag jeg aldri vil glemme..

Hva gjør dere forresten?

Jeg tror jeg må ut og nyte solen – hurra for et fint vær !

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg