Det krever mye

Å ha en blogg med så mange lesere. Jeg opplever mange kommentarer om at jeg oppdaterer for sjeldent, og at jeg har blitt dårligere til å blogge siden jeg flyttet over til modette. Samtidig, så opplever jeg at noen sier jeg har blitt bedre å blogge etter at jeg flyttet over, det er delte meninger rundt om. Men, jeg vil dere skal vite – at å ha en blogg, tar sin tid. Det er ikke bare, bare. Selv om jeg ELSKER det. Kunne ikke tenkt meg en hverdag uten! Jeg er så utrolig smigret over at jeg har så mange lesere! Ord kan ikke beskrive, og det er veldig vanskelig å forestille seg hvor mange lesere man faktisk har. Over 20.000 daglig, er utrolig mange – og jeg føler jo at jeg har ett visst press på meg hele tiden – man må prestere, samme som i en jobb det. Bare ikke like viktig. Misforstå meg rett, bloggen er utrolig viktig for meg. Men den kommer ikke foran jobb, venner, familie og meg selv. Har man ikke tid til å blogge, så har man ikke tid. Rett og slett. Jeg dropper ikke innlegg for å være slem, men rett og slett fordi det ikke finnes nok tid. I det siste har det gått i ett. Ny jobb = nytt fokus, mye som skjer, reising osv – da er det naturlig at å sitte på data faller litt vekk. Men, jeg er her – og jeg prøver så godt jeg kan. Jeg vil bare forklare det til dere som ikke helt forstår hvorfor jeg har blitt litt dårligere til å blogge siste tiden. Hadde jeg kun hatt bloggen min som jobb, hadde det vært noe helt annet. Men jeg har faktisk en jobb i tillegg, og da blir det vanskelig å få tid til alt. Jeg kan ikke legge ut innlegg mens jeg er på jobb, og det er som oftest alt for tidlig å sette seg ned å blogge klokken 07.00 på morgenen. Så da får innleggene komme etterhvert som jeg får tid, for når man først kommer hjem – må man lage middag, og få unna husarbeid. Håper dere forstår det, selv om jeg vet mesteparten av dere gjør det. Men det er jo i bunn og grunn positivt for meg at dere etterlyser innlegg, følte bare for å lufte tankene litt. Jeg elsker bloggen min, og dere! Så takk for at dere følger med på meg. Siden dere har frihet til å si fra til meg når dere måtte ønske det, føler jeg at jeg også skal få lov til å si fra til dere. Dere kan godt bli litt flinkere til å kommentere! Av og til så føler jeg at dere ikke er der – men når jeg sjekker statistikken og den er jo høy som aldri før. Så hva skjer? Ser det er flere bloggere som skriver dette, så det kan jo hende det er været som gjør det, hehe.. Jo flinkere dere er til å kommentere, jo mer motivasjon får jeg til å legge ut nye innlegg. Det må dere tenke på. Om jeg kommer hjem fra jobb og ser jeg har 10 kommentarer på ett innlegg jeg skrev igår, så orker ikke jeg å legge ut ett nytt før jeg har fått flere – så vet dere det. Det må gå litt begge veier. Det er jo så koselig med tilbakemeldinger må dere skjønne. Det er jo dere som driver meg! Og ja, det er jo en driv i seg selv når jeg ser statistikken, men jeg vil så gjerne at vi skal kunne kommunisere også. Ah – deilig å lufte tankene litt. Min ELSKEDE 501 Levi’s shorts. Denne kommer jeg til å bruke for alltid. Neida.. Joda. Både shortsen og brillene er fra Urban Outfitters / Topp fra Primark / Smykke Dorothy Perkins Og dere, jeg vet at det er mange som ikke orker å kommentere, kommenterer sjeldent på blogger selv. Men, det skal jeg bli flinkere til – for det betyr så mye! Are you with me?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg