Det eneste riktige!

Reklame – jeg har fått rabatter på teppet


Jeg har gått noen runder med meg selv – egentlig helt siden jeg flyttet inn her. Jeg elsker gulvet mitt, og har vært litt redd for å dekke det til med teppe. Men etter at jeg endelig har bestemt meg for å få på plass ett, ser jeg liksom at det var det eneste riktige. Gulvet er aldeles ikke for mye dekket, og atmosfæren her er så koselig at jeg får lyst å invitere til filmkveld på gulvet ♥ Det er så innmari deilig å tasse barføtt over teppet om morgenen, og lunheten her hjemme ble tatt 10 hakk opp på koseskalaen! Og fargen passet heldigvis kjempefint både til møbler, den nye fargen på veggen – og til gulvet. Jeg er kjempefornøyd!

Hva synes dere? Ble det finere med teppe?

Teppet er fra Layered ♥ De selger det på nett – og så har de det på Milla Boutique har jeg sett!

I kveld skal jeg lage hjemmelaget kjøttsuppe med grønnsaker fra grønnsaksbutikken borti gaten, aahh jeg liker at høstkveldene kommer snikene jeg, altså!

26 kommentarer
    1. Så fint det ble med det teppet! Ekstra lunt og koselig til høsten og vinteren<3 hvor er det runde speilet fra?

    2. Så lekkert det ble. Syntes både den nye fargen på veggen og teppe gjorde leiligheten så lun og koselig. Vet du om teppe finnes i en annen farge. Vi har sort hund, så lyse tepper fungerer dessverre ikke hos oss..

    3. Nydelig! Kom tilfeldigvis over bloggen din da jeg googlet “hvit marmor bad”, og har nå lest gjennom alle interiør-innleggene dine. Wow, sier jeg bare! Elsker stilen og måten du gjør det personlig på! Tar du interiør-oppdrag?

    4. Veeeldig lyst på det teppet snufs men kan aldri bruke en hel lønn på teppe ( er lavtlønnet ) synd det ikke fins slik fine som ikke er dyre… men hvordan gjøre det rent hvis det kommer noe oppi det feks smuler og slikt eller om mister et glass vin…

    5. Et teppe er et must, det setter prikken over i`en. Uansett hvor vakre gulv man har, vil et teppe under salongen alltid løfte rommet (ellers vil rommet se halvferdig ut). Synes definitivt at du valgte et tykt luggteppe til skinnsalongen var en kjempefin kontrast og myknet opp. Skjønner at du koser deg hjemme om dagen 🙂

    6. Hei Lene. Jeg er desperat på leting etter hvit «slengbukse». Jeg ser på Instagram i dag at du har på deg en perfekt en..hvilket merke er denne fra? Evt hvordan er den i strl?
      Klem Rebecca

    7. Du har det sååå fintKan jeg spørre hvor gulvet er fra? Skulle egentlig ha fiskebensgulv men så ble det bare tull med leverandøren så nå sitter vi her uten gulv og jeg sliter med å finne noen som jeg synes er fine. Men ditt ser helt amasing utBle superfint med nytt teppe også

    8. Så utrolig fint du har det! Du er virkelig en interiør Gud slik som du legger din personlige styling på alt du tar inn i leiligheten. Virkelig gjennomført. Kan få være så ydmyk å spørre hvor trancherbordet/barvognen er fra? Har leitet etter et slikt i evigheter. Setter virkelig pris på svar. Vennlig hilsen, Silje

        1. Tusen takk for svar. Det setter jeg veldig pris på! Gleder meg mange gode interiør innlegg fra deg. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg