Det blir jul i år også

DING DING DING, jeg er ferdig med alle julegavene! Herlig følelse. Selv om jeg synes det gikk alt for fort i år .. Er det noe jeg elsker, er det å kjøpe fine gaver til de fine menneskene jeg har i livet mitt. Jeg får håpe det blir en fornøyd gjeng i år, er ganske fornøyd med alle gavene jeg har kjøpt. Til hele 18 stykker! Har allerede levert gaver til mamma og Andreas, og så skal vi levere ut litt imorgen. På fredag drar jeg hjem til min elskede familie, jeg gleder meg ubeskrivelig mye. Nå har jeg nettopp godtkjent 300 kommentarer, puh .. Bra dere er ivrige på Nelly konkurransen. Lar den gå en dag til tror jeg. Idag har jeg og Rolf Ivar hjemmedate, igår var vi på dobbeltdate sammen med Tone og Daniel. Dinner and a movie. Vi så New Years eve, den var helt OK. Og nå har jeg laget nydelig middag til meg og elskling. Ikveld skal vi se Alene Hjemme 2, og bare kose oss hjemme. Nå har jeg juleferie! Hadde siste arbeidsdag idag. Nei, nå lyver jeg, kom på det akkurat i det jeg skrev juleferie. Jeg skal jo forsåvidt jobbe litt imorgen også, hos AMFI Moa. SÅ er det juleferie! Elsker denne jakken! Herfra (affilate) Skoene er fra Jeffrey Campbell / Tights Soaked in Luxury / Smykke Glitter Ha en nydelig 21 desember videre hjerter :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg