Design your own

13152628_10157392180155355_1032379519_n Jordan sin populære Individualserie har blitt lansert med 12 helt nye designs, inspirert av nordisk natur. Konseptet er basert på at alle har sin egen måte å børste tennene på, og sine egne personlige favoritter i design og farger. Og i den forbindelse kjører Jordan en Jordan Global Design konkurranse!

Processed with VSCO with a6 preset“Reach” med lite børstehode og smalt håndtak, og “Clean” med stort børstehode og bredt håndtak.

Processed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 preset
13140963_10157392180025355_670537193_nOm konkurransen og tanken bak mitt design : Black Marble By Lene

Frøken Orvik er opptatt av interiør, det vet dere alle. I alle rom ♥ Og for og si det sånn, skal alt også matche på badet. Hehe, jeg er så opptatt av sånt! Jeg vil at alt skal være kult, jeg.. Er en liten nerd sånn sett kanskje? Spesielt synes jeg at alt som skal ligge fremme, og synlig for både oss selv og gjestene, skal matche og se kult ut – det er viktig. Yes, til og med tannbørstene!

Jeg har jo tidligere hatt tre tannbørster fra Hay som jeg synes var superkule. Men NÅ har jeg fått designet min helt egen tannbørste, som – om jeg skal få si det selv … passer latterlig PERFEKT inn på badet. I en kul tannbørste holder, som jeg forøvrig faktisk må skaffe meg!

Dere kan også designe deres helt egen tannbørste faktisk, OG vinne premier for det! Det er kult. Dette må dere jo delta på? Og for at dere skal komme i gang, vil jeg gjerne gi dere litt inspo! ♥

Min første tanke var selvsagt.. Hva gjør jeg? Hvordan skal den se ut? Hvordan kan jeg få den edgy nok til å passe inn? Jeg var inne på hvit marmor (som vasken,) gull, som kranen og dusjen, tre som benkeplaten, og betong som veggene. Men, siden jeg for tiden har en liten ekstra forkjærlighet for svart og marmor, ville jeg gjerne designe en som inneholdt begge deler. Nemlig svart marmor! Ja, det er bare en tannbørste, men den ble faktisk veldig kul! Satte den sammen med en kollasj til hvordan jeg ble inspirert til mitt eget design, det er jo mange av disse tingene som jeg allerede har på badet, just love it!

Uten navn-2Hvordan kan du delta i konkurransen, sier du? Jo det skal jeg fortelle deg :

• Delta på denne siden
• Last opp ditt eget design

• I uke 18-25 vil Jordan hver eneste fredag kåre en ukesvinner som får en goodiebag fra Jordan
• De 10 beste bidragene går til finalen, og vinner gavekort fra Jordan på 1000,- fra Hviit.no, et års abonnement på valgfritt magasin fra Egmont, samt goodiebag fra Jordan (uke 27)
• Finalistene kjemper også om å bli en av neste års Individual kolleksjon (uke 35) // Konkurransen avsluttes i uke 25.
• Følg med på Jordan sin facebookside for ukesvinnere og finalister. Disse kåres i uke 35.

LYKKE TIL ♥

3 kommentarer
    1. Hei Lene.
      Kan ikke du lage en bryllupsguide for oss som skal i bryllup i år. Du har jo vært i noen tidligere og sett helt SMASHING ut, så kanskje noen tips til kjoler, sko, veske osv? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg