DESENIO

ANNONSE
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Plakat énplakat to

Med én gang høsten kom, fikk jeg et fryktelig behov for å endre litt på hjemmet. Nye planter, litt nye pyntegjenstander og nye, freshe postere! Det er så deilig, og “starte litt på nytt” på en måte? Jeg er jo en poster-kind-of-girl foran malerier, og det passer perfekt inn i den skandinaviske, minimalistiske stilen vi har hjemme. Har byttet ut alle jeg hadde fra før, med fem nye i ulike størrelser.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPlakat med hjortplakat med bladplakat med diamantplakat med OSLO
Vær obs på at du må velge ønsket størrelse selv.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAStore og små bilder ved siden av hverandre er så fint, gjerne mange for å få en helhet på veggen. Dette gjør så mye med spisestuen / stuen. Jeg er veldig glad i svart, hvitt – siden det er de basene som passer best inn i vårt hjem. I tillegg har jeg slått til med en poster i grønn også, siden vi har mange grønne planter hjemme. Love it ♥OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERADet skal ikke mye til, for å få en ny look hjemme. Mine plakater er fra Desenio, og de har ikke bare masse forskjellig utvalg, de har inspirasjons-sider slik man kan hente inspo til hvilke bilder man kan sette sammen, hvilke størrelser etc. Dette hjalp meg mye. Jeg lagret produkt bildene av plakatene, og satt det sammen til en kollasj, slik jeg kunne se hvordan det sånn ca ville bli seende ut hjemme hos oss.

I tillegg til plakater, har Desenio også rammer i alle størrelser. Og prisene er billigere enn andre steder jeg har sett. Så tipp topp, tommel opp ♥

Hva synes dere, you like? Min favoritt er det med Hjorten, er noe magisk over det.

21 kommentarer
    1. Kommer det en ny runde med påfyll av kolleksjonen din? Jeg hadde eksamen i medisin på fredag, og fikk ikke prioritert lanseringen 🙁 Prøvde meg en runde i flere butikker, og nesten alt er utsolgt *sukk*…Klem!

    2. Hei Lene 🙂 så flink du er med interiør.Jeg lurte på en ting ang et bilde du la ut på instagram. Hvor kan jeg få tak i fjellreven jakken og hva koster den? Har du link:) ?

    3. Hei Lene! Så fint du hadde gjort det! Nå ble jeg inspirert til å kjøpe meg noen posters jeg også 🙂 Kjøpte du rammer som var samme strl som bildene? F eks ramme i strl 30-40 til bildene i 30-40? Eller tok du en større strl på rammene? Hehe, vet ikke om du skjønner spørsmålet mitt? Klem til deg!

    4. Hei 🙂 utrolig flott interiør du har, elsker det! lurte bare på, hvor har du kjøpt vegghyllen i tre?

    5. Hei Lene <3 Så nydelige postere. Jeg har bestilt postere fra denne siden før og er så førnøyd 🙂 Jeg lurer bare på hva slags størrelse du bestilte på bilde av hjorten? jeg har en poster fra desenio som er 50×70, lurer på om det er den strl du har eller hakket større? 🙂
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg