Dere gjør meg glad!

God morgen verdens beste lesere. Jeg må bare skryte av dere, jeg blir så glad av alle de koselige og fine kommentarene jeg får av dere – blir helt rørt jeg! Dere er fantastiske, og det er en glede å blogge for dere. Tusen takk!

Nå sitter jeg her i koser meg, morgenstund har gull i munn? Ja, det er jeg enig i. Spesiellt når vi ryddet i natt da vi kom hjem, så leiligheten er strøken – hater og legge meg mens det er rotete.
I dag har jeg fri, deilig – så jeg har planer om å være hjemme hele dagen, og bare kose meg. Skal snart hoppe i klærne og handle mat. Ååå som jeg skal handle mat, go mat – masse mat. Jippi! I kveld er jeg bedt i bursdagsfest, så det gleder jeg meg stort til!

Jeg elsker kosedressen min, spesiellt denne fargen.

Gjett en gang hvor den er ifra?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg