DERE ER SÅ HERLIGE!

Jaggu er jeg heldig som har så mange hyggelige lesere, dere rører ved hjertet mitt med kommentarene deres! Blir helt oppspillt her jeg sitter! Tusen takk for gode ord, er så utrolig hyggelig å høre at dere synes jeg inspirerer, det gleder meg stort. Vil dere skal vite, at gjennom bloggen min er jeg 100 % meg selv. Ingen fjusk og fanterier. Om jeg skriver innlegg og anbefaler produkt, er dette produkt jeg selv har testet og kan gå god for. Vil ikke dere skal tro jeg “fører” dere bak lyset. Den positive energien dere har fått inntrykk av at jeg har, det er 100 % meg! Jeg er så glad og blid fra morgen til kveld, jeg elsker og glede andre – og jeg bryr meg veldig om andre! Så det varmer veldig at dere ser det, gjennom bloggen, skulle ønske jeg kunne gi hver og en av dere en stor god klem, hihi. Søte dere er. Helt fantastisk at så mange vil følge bloggen min, det trodde jeg aldri kom til å skje. Heldig er jeg, rett og slett.
Jeg er en livsnyter, ser alltid positivt på ting, selv om jeg er realist – så prøver jeg alltid å se det positive med alt. Det er så utrolig viktig synes jeg. Jeg er takknemmelig, tusen takk.

Åh, en ting til : Jeg sa til dere at kolleksjonen til BIK BOK kom til å bli helt rå i år, aah – nyhetene har allerede begynt å ramle inn i butikkene. Jeg blir GAL. Har gitt meg selv kjøpestopp til Dubaituren, men bytting er lov.. Hehe.


Love at first sight. 149,- Finnes også i svart og hvit.


Maxikjole, elsker fargen. Kun 199,- Også i svart og grønn.


HELLO! Jumpsuit med leopardmønster, utrolig kul! Viser dere imorgen. 299,-

Ønsker mine herlige lesere en fin kveld, nå skal jeg på Zumba! Hurra! Takk for at dere er dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg