Denne uken …

.. har jeg disse planene ..

Jeg har fått i oppgave å finne antrekk til et stort hårshow som skal arrangeres til helgen, gleder meg masse !! Her får jeg være kreativ og forhåpentligvis komme frem til masse kult !! Dette blir GØY!!

Onsdag skal jeg egentlig til Oslo, og om det skulle skje at flyene går igjen, (og jeg siterer dagens overskrift på VG-nett :
-Uansett hva vi bestemmer så kan det gå galt.) så kommer det mest sannsynlig ikke til å skje at jeg setter meg på ett. JEG HAR SÅNN FLYSKREKK!!!! Hjelp !!

Uansett, så gleder jeg meg stort til helgens festligheter – lansering – bursdagsfest og hårshow !! 

Dette kan bli en spennende uke !! 🙂 🙂

Planer for uken dere da søtinger ?

Lene
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg