The perfect denim jacket

Processed with VSCO with s2 presetEt key item å ha i garderoben for sesongene som kommer, en dongeri jakke! Det er det lenge siden jeg har hatt i skapet mitt. En ordentlig cool, edgy, litt vintage-aktig dongerijakke! Det er jeg superhappy for at jeg har funnet.

Processed with VSCO with s2 presetDenne skal jeg kombinere til så mye fremover :

♥ En søt blondekjole
♥ En jeans og en hvit t-shirt
♥ En dongeri shorts og en kul singlet
♥ Et løst skjørt med en fin topp
♥ Skinnbukser
♥ Dongeri jakken passer til all slags skotøy om du spør meg, sneakers, heels og sandaler. Åh, gleder meg til å bli brun, slenge på meg dongeri jakken, et kult antrekk og enkle solbriller til!

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetJeg ønsker våren velkommen!

Dongeri jakke fra Envii, Steen & Strøm ♥


For dere som ikke har meg på snapchat eller instagram – så må jeg jo fortelle at vi er i BARCELONA!! Har ikke kunnet sagt noe siden det var en overraskelse for min bestis Maria ♥ Hun gifter seg nemlig i juli, og vi har planlagt utdrikkingslaget hennes her i Barcelona. Vi er 12 jenter på tur, og GJETT om vi koser oss! Helt vilt, Barca er jo amazing! Gleder meg til å fortelle mer! Nå skal vi lage til en stor og veldig morsom champagnefrokost her i leiligheten vår, og vekke bride to be om en times tid ♥

God helg der hjemme!

8 kommentarer
    1. Jeg må rett og slett være litt hard med deg nå, og gi deg litt tilbakemeldinger som ikke nødvendigvis er positivt ladet. Dette er ment som konstruktiv kritikk, og kun for å hjelpe deg, (og meg selv, kanskje). Jeg har fulgt deg lenge, og du fremstår virkelig som en gjennomgod, blid og positiv jente. Det har for så vidt ikke endret seg, men etter å ha fulgt deg såpass lenge, merker man seg raskt ting som etterhvert blir et lite irritasjonsmoment. Jeg tok meg selv i føle meg litt irritert igjen i dag, etter å ha sett gjennom snap og lest bloggen, og jeg ønsker jo ikke den opplevelsen etter et besøk inne hos deg. Så jeg tenkte som så, at hadde det vært meg, ville jeg ønsket at noen kunne fortalt meg om det, så jeg hadde hatt muligheten til å gjort noe med det.

      For det første er det alle disse trutmunn-selfiene dine. For de er det mange av! Du ER nydelig og pen, men man blir litt lei av samme type bilder hele tiden, med en variant av tunga ut, eller neglen inni munnen innimellom 😉 Ditt vanlige pene smil, er det aller beste!
      For det andre så har skriftspråket ditt blitt veldig muntlig. Mange setninger som slutter på f.eks: “så fin hun da” “se hun da”. Litt mye da, da, da. Det har også blitt en kræsj av engelsk/norsk, og det er ganske slitsomt å lese. Det får deg til å virke litt mindre profosjonell på en måte. Det blir litt ungdomsskolespråk, og selv om du kanskje snakker slik til vanlig, synes jeg skriftspråket bør være en tone mer profosjonelt.

      Igjen, jeg prøver bare å komme med noen velmente råd som kan bidra til at du utvikler deg som en profosjonell aktør. Det er kanskje bagateller eller flisespikking, men det ville løftet helhetsinntrykket mitt av deg i alle fall. Mulig det kun er meg som føler det sånn også, men da har du værtfall fått den tilbakemeldingen, så kan du velge å gjøre hva du vil med den.

      Helt til slutt vil jeg bare si at jeg heier på deg, og ønsker deg kun det beste!

      1. Hei Tone! Det er helt greit og komme med konstruktive tilbakemeldinger selvsagt. Men samtidig så er jeg den jeg er som person, og om man irriterer seg over det, må man nesten bare revurdere om man vil bruke tiden sin på å følge / lese 🙂 Jeg vil jo selvsagt holde på leserene mine, men Lene er Lene! Og sånn er det bare <3 Ha en fin dag! Klem

        1. Hei!
          Jeg må si meg enig med kommentaren over. I utgangspunktet liker jeg bloggen din og har fulgt deg i flere år, men skriftspråket har dessverre blitt utrolig dårlig. Eksempelvis skilles det ikke mellom og/å på korrekt måte, utrolig mange orddelingsfeil og som sagt ovenfor er språket litt for muntlig for min smak. Jeg vet dette er småting, men det får deg til å virke mindre profesjonell og som at du er mindre dyktig språklig, noe som er litt dumt når det hovedsakelig er gjennom tekst og bilder du kan uttrykke deg gjennom bloggen. Dette er ikke ment som negativ kritikk mot deg som person, slik som du svarer til ovenfor, men heller noe du kanskje burde vurdere å bruke litt mer tid på. Kvalitet er bedre enn kvantitet spør du meg 🙂
          Ønsker deg en fin dag videre!

          1. Skriftspråket kan vel sikkert bli bedre ja, jeg vet jo reglene veldig godt, men ofte glemmer man seg litt når man skriver 🙂 Så den tar jeg 🙂 Men ellers synes jeg ikke det er riktig at folk skal kritisere hvordan man er som person 🙂 Og kvalitet er definitivt bedre enn kvantiet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg