Denim favorites

Hei fine dere ♥ Håper helgen har vært fin! Jeg har brukt min til kvalitetstid med fine venner, og det er så godt. I går var jeg og kjøpte inn kasser til flyttingen, nå skjer det snart! Tenk det. Nå skal livet pakkes i esker for en liten stund, og nye eventyr venter! Vemodig, men jeg er alltid ved godt mot og ser løsninger i stedet for problemer, og med den innstillingen løser det seg alltid! Idag skal jeg på 4 visninger, og det gleder jeg meg veldig til. Krysser fingrene ♥

Har innsett at det nå er på tide å bytte ut favoritt-jakkene mine (fuskepelsene) med lettere jakker / skjorter, og nå har jeg funnet to denim favoritter som kommer til å bli brukt mye fremover

HELLO DENIM

Denne er klassisk fin pga volangene på armene, og fin både åpen og igjen med et lite tynt belte i livet når man har den kneppet igjen. Fra Zara.

Klassisk denim jakke, som er litt oversized, noe jeg liker. Man finner jo de litt kortere versjonene også, som også er superskjønne til kjoler, skjørt og lignende. Elsker at den er såppass lys i vasken som den er. Fra Kouture.

Det skal sies at jeg også kjøpte en hvit denim jakke på h&m i går, men den er faktisk sporløst forsvunnet! Har lett etter den i en time nå, men finner den IKKE. Surrehue! Jeg får vise den en dag jeg finner den, men den er veldig fin så ta en titt på vanlig dame avd, om du leter etter hvit denim ♥

3 kommentarer
    1. Neste gang du skal ha sånn opplegg at du selger klærne dine, er det mulig å få se og velge noe over nett? Jeg får alldro kommet med på disse eventene, og det er så
      Kjedelig siden du har så mye fine klær og jeg er student og vil gjerne la andres klær leve videre igjen om meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg