Denim days

GLADE torsdag!! I morgen smeller det – herlighet som jeg gleder meg, gjør dere??! 17 mai er en gledens dag og alltid like gøy! ♥ Bunad, fint vær, mange herlige mennesker og bare god stemning! Ahh en av mine favorittdager. Som om ikke det er nok, så våkner jeg på lørdag til at favoritten Henriette kommer til Oslo! Ett døgn for å være sammen med meg før jeg reiser til NYC. Hvor søt og fantastisk er ikke hun! En gledens helg, rett og slett!

Det har selvsagt mye og gjøre med at vi er i mai, og nærmer oss sommer – våren er bra deilig den og, og jeg har fått helt jeans oppheng! I alle varianter. Bukser, jakker, skjørt! Her kommer tre favorittantrekk fra den siste uken ♥

Levi’s Wedgie Straight, Sko fra Zara (dessverre ikke fra i år) Toppen er fra H&M trend

Skjørt og jakke fra Zara

Og sist men ikke minst årets kuleste jeans jakke etter min mening! Den er fra Weekday, sokker og sko fra Balenciaga ♥

Ønsker dere en helt fantastisk dag i morgen jenter, NYT!! All love

16 kommentarer

Siste innlegg