Den store lanseringsdagen! LeneOrvikxBubbleroom

Annonse for egen kolleksjon


Endelig kom dagen jeg har ventet på! Jeg er så spent, glad, ydmyk og veldig veldig stolt! En kolleksjon vi har jobbet med siden januar i år – og som har endt opp med å bli så fantastisk, og nå skal den endelig slippes på nett! Idag skjer det, jenter – og jeg håper dere er like entusiastiske som meg og at dere har lyst å sikre dere en godbit eller to. Eller TRE! ♥ WÆÆÆ! LET´S GO!!! Vi setter kjempestor pris på om dere vil dele bilder med oss #leneorvikxbubbleroom!

Link til den fantastiske kampanjesiden som Bubbleroom har laget, og til hele den deilige partykolleksjonen #leneorvikxbubbleroom som jeg har laget får dere her ♥

I går hadde vi et helt magisk lanseringsevent for å kicke det hele i gang! Den ble holdt på BA3, som er mitt nye favorittsted. Og å kunne være på favorittsted med fineste favorittmenneskene i livet som alle er der for å feire kolleksjonen, er bare toppen av lykke for meg! Tusen, tusen takk til alle som kom. Det betyr alt for meg! Virkelig alt ♥

Jeg blir helt stolt og rørt over alle de fine vennene mine som bærte kolleksjonen min i går. Dere er gull alle sammen, og så innmari fine!

Her har dere meg i den burgunder fargede jumpsuiten og paljettkjolen også. Jeg passet på å skifte litt i går slik alle fikk sett plaggene på ♥ 

Gi meg gjerne en kommentar om du shopper fra kolleksjonen og hva du shoppet – eventuelt dine favoritter. Alltid gøy med tilbakemeldinger! HAPPY SHOPPING og all kjærleik!

10 kommentarer
    1. Hei,

      Jeg likte veldig godt den buksen med glitter som Maria har på seg, men den er dessverre kort, så derfor har jeg lyst til å komme med et tips til neste gang.
      Siden vi jenter kommer i alle høyder hadde det vært fint med to lengder på buskene (en som er litt lenger i bena). Jeg ser at Maria har på seg støvletter, jeg har også gått sånn pga kort bukse, men ønsker meg selvfølgelig en som ikke er så kort i bena spesielt i denne sesongen.

      Lykke til med kolleksjonen, btw du stråler. 🙂

      1. Hei! Den skal faktisk være kort, det er en “ankel-lengde” bukse <3 Superfin til pumps! Kan godt bruke den til over the knee også 🙂 Men jeg skjønner hva du mener.. <3 Takk for fine ord! Stor klem!

    2. Gratulerer så mye med kleskolleksjonen! Den er råfin! Håper du er stolt av jobben du har gjort og resultatet – det kan du virkelig være Klem fra Pernille

    3. Ååååh jeg elsker kolleksjonen din! Tenker å sikre meg den fantastiske glitterbuksen! Kunne du kanskje laget et innlegg med kule måter å style den buksen på? 😀 Typ til en kveld på byen/julebord med jentene/jobben osv?

      1. Hei! Så gøy! <3 Du den er superkul med en litt kort topp og dressjakke over, bare en t-shirt, leobody'en fra kolleksjonen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg