Den perfekte julestemningen

Hei hopp alle! Nettopp kommet inn døren etter en herlig dag sammen med mine herlige jenter, fin start på uken. Jeg og elskling har vært og handlet inn mat, og idag lager jeg tynnribbe med kålrabistappe og rødkål til middag, aahh – jeg gleder meg! Som ett lite barn. Nå lukter det skikkelig jul her, måtte ringe til pappa tidligere og fortelle han hvor mye jeg gleder meg til å komme hjem til jul. I tillegg har vi kjøpt røkelse, så her i huset er det skikkelig julestemning. Senere vi skal bake kakemanner og bygge pepperkakehus, viser dere bilder senere. Så denne ettermiddagen/kvelden gleder jeg meg kjempemye til! Glede glede glede.
Genser & smykke BIK BOK / Bukse Cubus / Sko Bianco.


NAAAAM! Har dere smakt denne kålrabistappen fra Rema? Helt sinnsykt god! (Ja, jeg kan å lage hjemmelaget om noen skulle lure.. Hihi..)


Nye sko i posten! Fra ebay. Love.


Vi har julekalender på jobb, og hver dag kan vi vinne gratis klær. Og vi har selvfølgelig vunnet hver eneste dag hittil! HURRA!


Røkelse.. mmmm… Fra Kremmerhuset.


Kakeboks fra Nille, og kakeformer fra Rema.

Nå skal jeg KOSE meg. En stor julesuss til dere…  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg