Den lille gule

That cute, yellow dress


Ny favoritt i vårgarderoben som jeg bare må dele med dere. Blir så ivrig når jeg finner noe jeg virkelig digger, så liker jeg jo å vise det til dere slik dere kan få inspirasjon ♥ I en nusselig lysegul, delikat farge. Perfekt til solbrun hud og vårlige samt sommerlige dager. Både til sneakers, sandaler eller pumps. Like fin til alle anledninger. Synes den er søt og sexy på samme tid, og at den samtidig er litt nedtonet fordi den er ribbestrikket. Elsk. Helt soleklart en av favorittene i garderoben nå.

Fra H&M Trend – you like?

10 kommentarer
      1. Dersom det er min kommentar lenger oppe der det bare står “hei Lene” har det skjedd en feil. For jeg skrev mer enn det 😉

    1. Hei, Lene!

      Syns det er superdumt at det ikke er mulig å lese bloggen din med Google Chrome som nettleser. Er det noe grunn til dette og evt. noe du kan fikse opp i?

      Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg