Den gode hjelper

Hei hei hei  ♥ Torsdag, og snart HELG! Woho, må bare elske det? Jge har bestemt meg for å komme med et aldri så lite torsdagstips til dere – og det kommer her .. ♥ Jeg har jo tidligere anbefalt dere serum som gjør at brynene vokser ut fortere, jeg er i gang med testingen og er veldig fornøyd så langt. Men før de vokser helt ut igjen, trenger jeg litt hjelp på veien. Og jenter. Øyenbryn er et stort … Hva skal jeg si, mysterium for oss jenter, er dere ikke enige? Det har det ihvertfall vært for meg i mange år – helt siden jeg plukket de ihjel i fjortisstiden . . Alltid slitt litt med formen på de, og idag testet jeg ut noe nytt fra Billion Dollar Brows – som forresten har supersalg nå! Supersalget finner dere her og dere får -25 % på alle produktene. How great is that? The Brow Buddy Kit – er et redskap som hjelper deg å finne den riktige formen på brynet / hvordan brynet bør tegnes opp. Det følger også med en hvit eyeliner som du kan bruke til å merke av punktene du senere skal tegne på. Angel tip spylo brush – er en øyenbrynskost med børste på slutten. Perfekt til å påføre øyenbrynsskyggen med. Brow powder – som finner i flere forskjellige nyanser, jeg har “Taupe” Brow gel –  som holder brynene på plass etter påføring av brow powder. Tweezer / Pinsett – som hjelper deg å fjerne uønskede hår underveis. Dette er et meget godt pinsett, som får med seg alt du plukker. Resultat : Før – underveis (opptegnet og ett øyenbryn klart) – etter Føler jeg fikk utfylt brynene mer, samt at de ble litt “lengre” og finere. Hva synes dere? (Annonse)  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg