Den følelsen

HAPPY VALENTINES fint folk  ♥ ♥ ♥ Idag har jeg ryddet, sortert, vasket og shinet alt i hele leiligheten, jeg har vasket klær, tørket klær og spist deilig lunsj. Rart hva man får gjort når man står opp i gryotta. Den følelsen jeg sitter med nå er ihvertfall kjeeeempe deilig! Vi får nemlig besøk av to søte jenter idag, og en søt jente imorgen. Dvs hele helgen er vi så heldig å ha besøk av tre søøøte venninner, og vi skal kose oss gløgg ihjel. *Gledesegmassemasse* Men først, skal jeg i et viktig møte – deretter på avgårde til L´Oreal akademiet hvor vi skal ha makeover! Den heldige vinneren ble Ada, og jeg skal vise dere massevis av bilder senere / imorgen. Gleder meg fryktelig mye til en ettermiddag sammen med fine folk. Blir ikke noe valentines feiring på denne jenta i år nei . . Men hvordan er det med dere? Har dere blitt overrasket med blomster, sjokolade og masse kjærleik? ♥ Måtte dagen bringe romantikk og glede for alle dere fine leserene mine ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg