Delivery

ANNONSE

Levering av mat skjer relativt hyppig hos meg om dagen. Ikke alltid jeg hverken orker eller rekker å lage meg mat når dagene er hektiske, og jeg bruker alltid foodora når jeg bestiller take-away, de har så mye digg på menyen. En av restaurantene jeg har lagt min elsk på er El Burro. Jeg elsker jo mexicansk, så denne passer meg midt i blinken. Anbefales ♥ Det er jo så enkelt med foodora : App, matbestilling, oppfølging inne i appen og boom så står syklisten på døra. Som oftest tar det 30 minutter, digg! Ofte når vi har jentekvelder og ikke orker å lage mat (fordi vi skravler for mye) bestiller vi take-away! Nå har jo foodora også lansert en pick-up funksjon som gjør at du kan bestille mat gjennom foodora og plukke opp maten selv på restauranten. På den måten slipper du å vente i kø også, genialt!

Naked Sweetbeet har blitt en ny favoritt hos meg, YUM!
Bestiller ofte quesedillas med kylling og digg nachos som snacks ved siden av. Tipp topp ♥

Ønsker dere en digg kveld!

 

5 kommentarer
    1. Treningsinnlegg ønskes!! Du har virkelig hatt progresjon! Gjerne før og etter- bilder hvis du er komfortabel med det 🙂 Alltids noen som syns det er feil å vise kropp og skryte, men er det egentlig det? Synes det er kult å være stolt av seg selv når man har lagt mye innsats og svette i noe.

      1. Ja det kommer etterhvert 🙂 <3 Får se om jeg kjører før og etter <3 Men tusen takk. Gøy når man får resultater 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg