Delicatessen

Etter jobb idag dro jeg og min gode veninne Maria ut for å spise middag, og valget falt på Delicatessen på Grünerløkka. Aldri vært der før, men dit skal jeg definitivt tilbake. Nydelig tapas, for ikke å snakke om godt selskap! Koselig ettermiddag. Trenger jeg si mer? .. Til to personer bestillte vi tilsammen 5 retter + brød og aioli, og det holdt akkurat! Vi bestillte kyllingvinger, omelett med potet, biff, chorizo, scampi – og favorittene til både meg og Maria var uten tvil chorizopølsene og potetomeletten. Og siden det er helg allerede idag, er det lov å feire med et lite glass vin. Vi ble sittende å skravle i nesten to timer, lenge siden vi har vært sammen – så vi hadde litt å ta igjen :-* Søteste Maria! Og ja – hun er like snill som hun ser ut! Storfornøyd frøken Orvik. Vi har lovet hverandre at vi skal ut å spise fast én gang i uken, det er jo så utrolig koselig – og ikke minst sosialt! Nå springer jeg rundt meg selv og pakker, prøver klær og å har snart planer om å  komme i mål snart slik jeg kan hoppe i dusjen. Imorgen er det nemlig duket for HEMSEDAL!! 4 hele dager med bare kos, gurimalla jeg er overivrig og kjempeglad! Vi blir faktisk hele 19 stykker tilsammen! Jeg har invitert med meg hele vennegjengen fra Midsund for å feire bursdagen min på lørdag, og selvfølgelig ville vi ta noen dager ekstra. Så imorgen kjører jeg, Malene og to kompiser herfra til Hemsedal – mens 12 av de andre kommer helt fra Midsund. Min kjære, Tone og Daniel kommer først fredagen, for de skal jobbe både imorgen og fredag. Vi skal stå på ski, kose oss på afterski, spise god mat, le MASSE og bare kose oss sammen. Både skjerfet og luen er pakket. Vel, det er så og si kun det jeg har pakket så lang – så her er det bare å fortsette! Ha en nydelig kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg