Deilige mandag

Jeg elsker å stå opp til soft dagslys og deilig himmel! Høst altså, min favoritt årstid har jeg funnet ut. Er så mye kos! ♥ Kan ikke få sagt hvor mye jeg koser meg hjemme om dagen, jeg nyter hvert sekund! I går var jeg inne absolutt hele dagen, lagde deilig mat, tente lys, hørte på digg musikk, så kom Maria en tur på kvelden. Deilige dager altså! Og mandagen er fin! Håper dere også har en fin start på uken. Noe av det beste jeg vet – og en av de største hverdagsgledene for meg er å invitere til middag her hjemme. I kveld skal jeg ha fem gjester og på menyen står kamskjell til forrett og viltgryte til hovedrett. Jeg skal selvsagt dele dette med dere! Kanskje allerede i morgen ♥

Startet dagen med inspirerende workshop på BIT idag. Er så god mat og kaffe der, og en herlig start på dagen.

Hele antrekket er fra Zara, sko fra Bald

Elsker grønnsaksbutikken borti gaten hos meg!

Brillene er fra Celiné!

Nyyyyyt resten av dagen! Nå skal jeg snart begynne på middagen ♥

8 kommentarer
    1. Koselig innlegg! : )
      Vet du om noen nettsider man kan legge ut klærne sine for salg? Altså bortsett fra finn. no : )

    2. Fine deg!! Hørtes ut som en ganske god start på den nye uken 😀 Jeg lurte på hvordan du redigerer bildene dine og får det “hvite støvet” på?

      Klem <3

      1. ÅÅ det var så godt! Men jeg stresset sånn at jeg glemte å ta bilder underveis 😀 Ha ha, får dele oppskrift neste gang <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg