Deilig start på uken

God morgen! Nå sitter jeg i den deilige, myke ullsofaen vår nede i leiligheten. Eneste møblemanget vi har, pluss tv da.. Men koselig likevel, måtte nemlig være her klokken åtte idag tidlig, pga rørleggeren. Nå er badet klart til og gjøres ferdig, og baderomsmøblene + kjøkkene kommer denne uken. Er så ufattelig spent! Håper det blir like bra som vi tror.. Så nå skal jeg bare gjøre litt av “dillearbeidet” som er igjen, så er vi snart ferdig med de andre rommene. ENDELIG! Og igår hadde jeg faktisk tid til å unne meg den beste starten på uken, nemlig SPA hos Artesia. Dro meg ut av sengen, ut i den bitende kulden og rett ned dit- gjett om det var fantastisk? Badet hele tre ganger i jaquzzien for og holde varmen og var der i hele 3,5 time jeg, kooooste meg! Startet oppholdet med nydelig frokost, omelett med brød, salat og en frisk smoothie, anbefales ♥ Før behandling pleier jeg alltid å ta en svømmetur, etterfulgt av en god stund i jaquzzi. Det er så fantastisk deilig og komme inn til behandling varm og god i kroppen og legge seg under en varm og god dyne. Slapper så godt av da! Ah, den følelsen. Den unner jeg alle. Igår tok jeg facial hos dyktige Marie, fy søren så flink hun er. Om dere planlegger en facial der, anbefaler jeg absolutt henne. Måtte faktisk bruke litt tid på og komme meg når behandlingen var ferdig, for det var så fantastisk. Der får man analyse av huden, rens, maske, peeling og best av alt. Massasje i ansiktet, i nakken, skuldrene og nedover armene. HIMMEL! Du vet følelsen når du ligger og slumrer, ikke sovner helt men bare .. Koserdeg ihjeeel? Det gjorde jeg igår. Perfekt start på dagen og en ny uke. Trengte å lade batteriene nå, og ikke minst- få tilført masse fuktighet til en tørr hud. Viktig å bruke gode produkter til huden nå som det er så kaldt ute. Metime på SPA er absolutt og anbefale, eller ta med kjæresten eller venninnene. Artesia har lyst og tilby dere et lite fint høsttilbud ♥ Ved booking av 55 min facial eller massasje får man fri bruk av fasilitetene (som basseng, jaquzzi, steam, badstue, solarium..) dette koster normaltvis 300,- i tillegg til behandlingen, og ved å booke kan dere kontakte Line på : [email protected] / mer info om behandlinger og spa kan dere lese her. Behandlingen er sponset  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg