Deilig påskesol – og nedtelling til sommersol!

Annonse – Good For Me


Hei fra O´ deilige Geilo!

Som ivrig tilhenger av 2 kapsler Betakaroten Gold daglig, er det ekstra hygge å få solen rett i fleisen i disse påskedagene. Da kommer fargen ekstra fort, og fregnene ligeså!

De spørsmålene jeg opplever å få mest av, er de som omhandler hvordan jeg klarer å holde på brunfargen og hvorfor jeg har sånn glød i huden og i ansiktet.  Jeg opplever at brunfargen fra de gangene jeg har vært i solen holder seg ganske så lenge. Jeg er fortsatt veldig brun etter Tulum, og det er en GLEDE, for sånn har det ikke alltid vært. Men igjen, så er rutinen med Betakaroten G0ld + 2 kapsler om dagen helt med på å hjelpe til her, det er det ingen tvil om.

Som jeg skrev da jeg var i Tulum så har jeg aldri før blitt så brun og den har holdt seg ganske så bra fortsatt. Det var ikke snev av soleksem på hele turen i Tulum, og for meg så er det en helt fantastisk følelse. Både det og slippe soleksem, men også det å bli superfresh, brun og ikke minst fortsatt være brun så lenge etterpå. Nå er jeg fortsatt flink å ta Betakaroten Gold for snart er sommersolen rundt hjørnet og da vil jeg være forberedt. Det er IKKE for sent å begynne, så anbefaler å bestille nå – og gjøre dette til en morgen- eller kveldsrutine. Jeg anbefaler også dette til alle mine venner, så det er ikke kun her inne ♥

Alltid brun – og alltid blid!

Dere får, som alltid 20% ekstra on top of introtilbudet som allerede er på første boks med Betakaroten Gold. LENE20! Go go go !! (Koden er gyldig til 20 april) Bestilles her!

Når jeg skal ut og lignende, “fresher” jeg opp / eller “fremhever” brunfargen jeg har i bunn med glød. Alltid glød i form av olje, shimmer eller lignende. Da ser man jo ekstra brun og shiny ut. That’s my secret. Bruker også krem med litt farge og shimmer i hver eneste dag til ansiktet. Det føles alltid bra ♥

Fortsatt god søndag – og god påske! Kjærleik

18 kommentarer
    1. Jeg forstår ikke at du tørr å sole deg så masse som du gjør, med alle farene og skadene det innebærer

      1. Det er jeg litt usikker på om jeg skal være helt ærlig. Jeg tror ikke det. Da tror jeg det er høy faktor som gjelder <3

      1. Det er en Levis! 501 Skinny trooor jeg den heter. Den har masse stretch og er relativt kort i beina! 🙂

    2. Er det du som velger ut reklamen på siden din? Lite delikat. «Rampete jenter, møt lokale jenter nær deg nå» og så bilder av unge lettkledde jenter

    3. Hei fine Lenemor!

      Jeg ville bare titte innom her for å legge igjen en kommentar til deg. Du er altså bare så nydelig, og det oser positivitet av deg lang vei. Du inspirerer meg så mye i hverdagen! Jeg blir oppriktig glad hver gang du legger ut nytt innhold i de ulike kanalene dine. Tusen hjertelig takk for at du deler så mye av livet ditt som du gjør, det har hjulpet meg mer enn du noen gang kan forestille deg.

      Jeg ønsker deg alt godt, og masse lykke til med nye utfordringer. Som jeg gleder meg til å følge deg videre

      Stor klem!

      1. Hei fine deg. Åh gud for en utrolig nydelig tilbakemelding! Tusen hjertelig takk, det gjorde dagen! <3 Så hyggelig og høre at du blir inspirert, tusen takk <3 STOOOOR klem til deg!

    4. Leneeee, jeg trenger at du deler merke/modell på alpinttøyet ditt!! Jeg skal kjøpe meg nytt nå og ble helt forelska i buksa jeg så du hadde på og alt det andre hehehehhe.. men da hadde jeg blitt veldig glad<3

      1. Heiii på deg!!! <3 Hehe, søt du er! Det er en blanding av litt av hvert ! Rossignol, J.Lindeberg ++ Er det noe spesielt du lurer på utover det? <3 Den svarte buksa er Rossignol. Jeg ELSKER den!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg