DEILIG FROKOSTKOS

adlink
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
GOD MANDAG! La oss kickstarte uken med et deilig frokost-tips! På fredag startet jeg dagen med å teste ut dette brødet. Så enkelt og veldig godt! Eneste jeg gjorde var å blande i 3 dl vann, og steke det i ovnen 70 minutter. Nystekt brød med smør og brunost er det ingenting som slår. Det var en perfekt start på helgen ♥

Jeg hadde i litt ekstra linfrø og solsikkekjerner i røren, og hadde litt ekstra frø på toppen før jeg satte det i ovnen. Supergodt, og veldig fort gjort!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAIngenting er som et nystekt brød, rykende fersk og med nydelig pålegg på. Smeltet smør og brunost, hvitost og paprika, eller leverpostei med agurk er noe av det beste jeg får på nybakt brød. En GOD start på dagen er viktig, vet dere ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA♥ Brødet kan du bestille her ♥

7 kommentarer
    1. ÅÅ det så utrolig herlig ut!:D Å btw, jeg holdt på å lete meg skakk for å finne kategoriene dine – men så fant jeg jo de tilslutt ved å gå inn på dette innlegget da 😛 hahah huff! Hadde vært så kjekt å kunne gått inn på de forskjellige fra “utsiden” hvis du skjønner hva jeg mener 😀 Ellers elsker jeg bloggen din! stor klem

    2. Nom nom, kanskje eg skal prøve meg på denne i helgen. Gratulerer så masse med ny jobb, du er SÅ flink du, Lenemor! <3 Gleder meg til å følge med

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg