– Define –

–  Define skirt and top from the BIK BOK BY LENE ORVIK collection –
Wearing :

Skirt and top BIK BOK BY LENE ORVIK
Cardigan BIK BOK
Sunglasses RayBan Åå, jeg bare elsker dette settet! Det er så yndig synes jeg, og den nude fargen? Love love love it. Dette er det samme settet som jeg hadde på meg på det forrige bildet hvor jeg la ut om nyheten. De andre tingene må jeg vente litt med å vise ♥ Men – jeg har postet en liten behind the scenes teaser på instagram idag, som jeg håper dere vil gå inn å se. 
Tiden fyker forresten avgårde her, og idag er det siste dagen med sol, varme, bading og soling – tiden har gått så alt for fort, men likevel føler vi at vi har fått utnyttet dagene godt. Nå er vi på vei ut døren og ned til beachen her på hotellet, alle tre har kjøpt hver sine bademadrasser så nå blir det bading og soling på høyt nivå. Heldige med været idag også! Lucky oss. Så skal jeg lese boken min og høre på musikk med beatsene mine, åååh – da koser jeg meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg